Köpa till illern
Du får gärna kolla in i min butik www.ferretplanet.se :) jag har det mesta för illrar :) imorgon kommer en leverans så det ska dyka upp lite nya saker och nästa vecka kommer häftiga saker t.ex en soffa, en radio styrd muss och andra roliga saker :) sen så väntar jag på min marshall's beställning (leverantör krånglar lite) men då kommer massa roliga nyheter också och påfyllning av valphagar och andra saker :) Kanske Du hittar nåt roligt för din iller också :)
Välkommen till ferretplanet.se :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Diverse saker på Ikea, Jula, Rusta, ÖoB , Djurmagazinet och Biltema :) Kattleksaker funkar bra och annars kan man göra massa hängmattor, tunnlar osv av fleeceplädar! Jag har köpt ett gäng tränings golfbollar på Biltema, 12 st för 40 kr tror jag det var.. Annars massa pipleksaker och kattleksaker.. Köpt ventilationsslang från Biltema för ca 180 kr tror jag det var för 3 eller 5 meter.. (minne som en guldfisk)
Vad du än gör så avråder jag starkt ifrån piplrksaker! Det har orsakat många operationer och dödsfall!

#1 är min väska i den beställningen ? :/
#4 nej Din väska väntar här hemma :) resten av väskor kommer med nästa leverans, men Din är här trygg och säker och bokad för Dig :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#0 Sedan har du Amhs illertorg www.amhs-illertorg.se . Där du också hittar illersaker 
(länkikonen fungerade inte)
#3 oj då blir det att slänga dom då! :O
#7 du behöver inte slänga de på en gång bara lämna aldrig din iller ensam med de och låt den aldrig äta upp den - bäst om du använder den som interaktiv leksak för att leka TILLSAMMANS med din iller och inte titta på medan den leker :) plus att det är bra att ha en hemma ifall illern rymmer . de brukar komma fram när man pipper med pippis :) fast själv har jag inga latex/vinyl pippisar i min butik
#8 okej :) satte dom bara i ett skåp sålänge.. hon har en liten pip krokodil som är hennes favoritleksak som hon brukar gömma bakom soffan :O
#8 mina illrar älskar latex/vinyl leksaker och dom brukar dom alltid gömma under min säng!