Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 260 ggr
Carla
0

Melker i en påse!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Haha, har hittat honom på så konstiga ställen. Han tycker om att sova i påsar.. Knäppgök!

Carla
0

Haha.. ja du, han har konstiga sovställningar. Fötter överallt!

Carla
0

När vi är på väg hem ifrån Arvika, där vi hämtade Melker. På bilden kan ni även se Nina (Niiina här på ifokus)

Carla
0

Jag heter Melker och jag är världens sötaste!

Faxlin
0

Vilken söt grabb ni fått där. Att sova i påsar tycker dom flesta illrar om. Men just plastpåsar är farliga om man inte är med och bevakar. Papperspåsar går bra, men man bör ta bort handtaget.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

sarae
0

han e ju så söt! ja det där med att sova på konstiga sätt e nog våra illrar experter på. Tror jag nästan skulle bli chockad om jag såg en iller sova normalt nån gång ;)

AlbaStiffler
0

fina foton. Påsar är populärt hemma hos oss med. Isolerar tydligen bra… Mina illrars senaste sovplats är innuti en sån där skumplastpåse, dvs en sån där med bubblor som man kan smälla. Den påsen både isolerar och är mjukare… hehehe…

Robinsnel
0

#6 har du koll då på att de inte tuggar på den? Det låter väldigt riskfyllt i mina öron, här undviker vi all sorts mjukplast framme pga risken för förstoppning.

Carla
0

#4 Haha ja, han är supersöt. Men väldigt stor, tro mig :)

#5 Ja, haha det skulle man verkligen bli.

#6 Vad sött, visa gärna bild om du har någon när de ligger i en sån? :)

#7 Jag har tur.. Melker tuggar nästan aldrig på grejer, förutom våra fötter då da. Men jag har koll iallafall :P

AlbaStiffler
0

#7> Mina illrar tuggar aldrig sönder något. *tvi tvi, kors i taket* De har aldrig ens visat försök att sabotera något. De sabbar inte ens sina egna leksaker. Kanske beror det på att de är gamla, eller på att de alltid varit lugna. Nä, allvarligt talat står jag oftast förv¨ånad när jag läser trådar om busiga illrar. Vet knappt vad det är… rätt tråkigt faktiskt, nästan så att jag önskar lite mer bus och hyss…

Det enda de förstör är saker de bajsar på… *flabb*

AlbaStiffler
0

Här är däremot en av mina favoritbilder på Beda (RIP) som även hon älskade att sova i påsar. Här hade jag just kommit på henne med att ha tagit en lur i en sån där fruktpåse.

skrellet
0

här älskar dom påsar med. tess kan krypa in i en och rulla runt, poppandes, helt ensam. :P

babsan
0

"11    haha, känner igen dedär :P

KerstinL
0

Här är en bild på en iller från Malta.. Inte min, men väldigt fin.. Flört

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool

KerstinL
0

OOps, fel tråd.. sorry..

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu