Ledsen...
Var just inne på ett annat forum och "läste igen" lite grann (har inte varit då på länge) och vad får jag läsa där……jo att en av mina bäbisar har blivit sjuk..=((( Bilbo hade varit hängig i 2-3 månader samt ibalnd vinglat med bakdelen. Efter div undersökningar och prover visade det sig att han hade något fel på bukspottskörteln och att hans högra binjure är förstorad, veterinären tror att han inte kommer att överleva detta år ens 
Amor vincit omnia
Stackars dig gumman. Vi får hoppas att han kan få hjälp av medeciner eller op (vilket som är bäst för honom) och får leva ett efter omständigheterna bra liv, längre än vet sagt.
Pyret är bortlovad till en famil pga att deras iller fick 6 mån av vet. Det har gått ca sex månader och han klarar sig bra med sin medecin. Hoppas det går lika väl för din trasselsudd.
Kramar Ammi

Nej vad tråkigt att höra Veronica. Men att du skulle behöva läsa om en sådan alvarlig sak på ett forum känns inte så seriöst faktiskt. Tycker att du skulle ha fått informationen direkt från valpköparen.
Annars säger jag som Ammi, hoppas veterinären har fel eller att det går att göra något för honom.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Beklagar Veronica. :(
"Men att du skulle behöva läsa om en sådan alvarlig sak på ett forum känns inte så seriöst faktiskt. Tycker att du skulle ha fått informationen direkt från valpköparen."
Verkligen tråkigt. :(