Iller iFokus

Iller

Etikettin-memorian
Läst 634 ggr
Madde
0

Sov gott Xander 2011-06-30 RIP

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Vill bara skapa en minnestråd till min äldsta iller Xander som jag fick ta bort förra torsdagen. Gråter

Xander fick somna in efter en tids sjukdom med Insulinom. Det var hemskt att se honom så sjuk och se att medicinen inte hjälpte speciellt mycket. Gråter Det gjorde riktigt ont i mitt hjärta.

Xander kom hem till mig 2005 och var min första iller som jag skaffade själv för över 6 år sen och jag minns honom än idag när han kom hem till matte och försvann inom loppet av 5 min. Jag fick total panik. Så började mitt illerägande och jag har haft många roliga minnen med Xander och alla mina andra illrar oxå.

Men visst är det tufft att låta ens käraste illrar somna in när man vill ha dem kvar. Men jag har tänkt på honom att han har det bättre hos Benjamin, Xena och Criss nu. Att han får ro, vila och slipper lida. Gråter

Hade en låt som gick på datorn när jag visste jag skulle behöva ta bort honom och den är så fin. Så den är mitt minne till honom.

Sov gott Xander matte saknar dig så. Gråter

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

[Mikkiz]
0

Beklagar sorgen åter igen Madde!

Sov gott Xander! Hälsa Max o Saga från mig! <3

MaaariaS
0

Sov gott älskade XanderKyssGråter

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

Sara
0

Beklagar. Gråter

Sara

mille09
0

Beklagar!! Hemskt när sånt händer

<3 ferrets is the life <3

Madde
0

Ja visst är det hemskt när illrarna går bort. Har tyvärr oxå haft oturen att förlora 3 illarar på mindre än 1 år. Sen har jag en iller till här hemma som är sjuk i Lymfom. Så får se hur länge jag får ha kvar honom. Tyvärr börjar han nu oxå tackla av. Gråter

Vet inte om han tagit xanders bortgång hårt. Känns nästan så. Han är inte riktigt sig själv Xac.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

UlrikaD
0

Beklagar verkligen. Vet tyvärr hur det känns, har ju förlorat flera stycken själv senaste året. Nackdelen med att ha många i samma ålder:(

Ceciliaolucifer
0

Beklagar sorgen Madde. Finns här om du behöver prata. Stora kramar

[stefan&krister]
0

R.I.P!Rynkar på näsan

Doktor-och-Designer
0

Jag beklagar igen :( Jag vet precis hur du känner. Vi har haft fem stycken som har gått bort inom 1,5 år. Det är så tungt när de går bort en efter en, och när man har flera sjuka hemma. Efter att Nemo gick bort i maj är det första gången på nästan 4 år som vi inte har någon iller hemma som är sjuk (vad vi vet).

JossanH
0

Xander, pastellmaffians lille ledare.. sov så gott sötnos :(

Sajtvärd på Iller.ifokus

Faxlin
0

Rest In Peace lilla Xander. Beklagar så din sorg Madde.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

[Nathalie62]
0

Beklagar :-( Vet också hur det känns, det är bland det värsta att vara med om, det är snart 2 år sen Leos tid var över men man minns det så tydligt.

[HannahoHenrik]
0

Sov så sött fina lilla Xander. Beklagar igen din sorg Madde, kram

sarae
0

Sov gott finaste killen - beklagar så Madde… du har verkligen haft ett kämpigt år :(

Bogey
0

Beklagar Gråter

Fin låt du valt.