Foder provpåsar delar ut gratis
Hej ! Idag fick jag massor med provpåsar av totally ferret active men de går ut i augusti , så om någon funderar på att prova den foder är det bara att höra av sig på pm :)
Välkommen till ferretplanet.se :)

Hur mycket är det i en provpåse? Undrar lite om alla 10 får smakat.
jag har 15 st. 40 g påsar med bosh totally ferret active med bäst före datum 18.08.11 så jag skicka de med posten till och med för att jag vet att jag ska inte använda de då mina äter just nu wild cat cheetah och etosha :)
puttar upp :) finns 14 påsar kvar kan skicka den med post och står för frakt…synd att det skulle gå till spillo
Vi har en vet.-tid i Väsby torsdag 20:00. Skulle gärna hämta några påsar i samband med det, om det går bra för dig. De är så praktiska när man är på utflykt!
Ps: Va skönt att din lille grabb kom till rätta igen!
#5 torsdag kväll blir super bra :) jag bor i de där blåa hus mittemot vet.kliniken :) så nära har du också :)
Ps. Tack tack, jag också tycker att det är skönt och han håller med då han mumsar nu en kycklingvinge :)
Åh va bra! Vilket fungerar bäst för dig? Före eller efter veterinärbesöket? (Ska ta EKG och ev ultraljud, så det kan ta ganska lång tid.)
Ps: Naaaw 
#2 Har du 10 illrar Ulrika? :O

#8 Japp, sist jag räknade var de det iallafall, vem vet ifall någon flyttat in under natten.
#7 ni får gärna komma innan veterinär då :)
#9, Oj, 10 illrar, Har du tagit kull och behållt alla själv ?

#11 Nej inte direkt. Men jag har haft iller i ett antal år och förhoppningsvis får man ju ha dem hos sig ett antal år också.
Mina illrar är allt från 1-6 år gamla.
#12, Så roligt :-) Vi får hoppas dom alla kan bli 10 år minst hihi.