Pet Cargo
Hade för mig att Pet Cargo burar kostade en bra bit över 500 lappen här i sverige, men jag råkade snubbla in på en sida som sålde burarna för 450 kr!
http://www.pwss.se/product.php?productid=4102&cat=752&page=1
Dessutom åker hela affären runt på olika platser i sverige ungefär varannan vecka, så man slipper porto avgiften.
http://www.pwss.se/pages.php?pageid=3
Är det bara jag eller är detta billigt? Om inte, var kan jag hitta buren billigare? Är vekligen jätte sugen på en Pet Cargo.

vad smidigt :)
det är ett bra pris för en sådan bur, betalade samma för mina som är från frankrika :)

Både smidigt och billigt. :-)
Billigaste häromkring är Söders zoo i Gävle. De tar 498:-
Så jag skulle köpt därigenom om jag var du och finns i närheten av något av ställena som de ska till. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Åh va smidigt det lät! Min första petcargo köpte jag för 359 i göteborg på zookompaniet. Men det var den sista, och ett par veckor senare höjde de priset till ca 600 kr. så 450 e nog det billigaste du kan hitta i butik. Däremot dyker de upp titt som tätt på tradera med utropps pris 1 kr…suktionerna brukar sluta på ca 300 kr….men sne e det ju frakt till oxå…

Härligt. Blir nog till att köpa en sån då tror jag. De åker förbi Södertälje, och det tar ca 20 min med bil från mig, så det är inga problem alls. :)

Buren är helt klart värd pengarna kan jag säga. Bästa bur jag köpt någon gång. Eller köpt. hihi
Ägt heter det ju. Jag fick min i julklapp av Veronica jag ;-)
Audiatur et altera pars
#3 Ja på tradera har jag också sett. Såg en som sluta på 155 kr bara.

haha, de benämner också illern som gnagare. Har faktiskt tagit kontakt med dem och bett om en ändring där. Får se vad de svarar. ;-)
Audiatur et altera pars
synd att den transportburen är så liten… jag tycker det är dåligt med plats för låda (vilket är ett måste) och det blir alldeles för trångt med 3 illrar i den tycker jag… annars verkar den ju väldigt bra!
Sajtvärd på Iller.ifokus
#8 ja den e lite trång för 3! här har vi 2 i en, å sen får stitch åka själv (han e ju som 2) Men låda får jag plats med.

Jag har också låda i min nuförtiden. Köpte en liten vit, men ändå bra med kanter på, på djurmagazinet! Dock lite förstor kanske för en, eller lyx kanske…hihi

åhh, vilken häftig
vart haru köpt den + grejjerna ??
#11 riktigt smart inrett! snyggt! visst skulle jag vilja ge pälsarna mer plats, men med tanke på att de kraffsar ihjäl sig å biter på gallret, måste jag ha plas. Både buffy å stitch har knäckt framtänder på bur galler..duck
atlas 40 är bra då den rymmer 2 hängmattor gott och väl, och vill dom ligga var för sig så finns det även gott om plats på golvet! ;)
#12 menar du mig? ;) jag har köpt den i vanlig zooaffär (700:-), likaså toalåda och matskålar, och inredningen har jag sytt själv!!
#13 jo jag förstår det… det är ju det som är det största pluset med pet cargon- plastframsidan alltså!
Sajtvärd på Iller.ifokus

#14 ja, ja menade dej :) okey vad duktig du är på att sy, ja gjorde oxo en hängmatta men den blev jätteful ;P