Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 205 ggr
[jenkass]
0

promenix

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

kom just hem från en låååång promenix med Toxi. (Tyvärr inga bilder) =( Undrar vem som är mest trött nu? hon eller jag? hehe. Gick jätte bra att gå ut med henne idag (hon har inte vart så förtjust i att gå i koppel annars) men idag höll hon till och med med i mattes takt :) Hitta lite grushögar som hon tyckte om att gräva i ;) hon sprang från den ena till den andra och hela tiden vände hon sig om för att kolla ifall matte hängde med ;)

Trevliga kommentarer fick man oxå=) Gick förbi två finska tanter och dom kolla på toxi - är det där en iller? ja svarade jag och toxi flög upp nyfiket med ansiktet som hon borrat ner i en jordhög. -tänkte väl att den var för liten för att vara en hund, guuud va söt sa den ena tanten =) hihi

[jenkass]
0

orkar inte skriva någon ny tråd idag, men var hemma sambons föräldrar idag och var ute med toxi, denna gången liiite bilder Räcka ut tungan

[jenkass]
0

[jenkass]
0

[jenkass]
0

sommartjejen ;)

[jenkass]
0

sen somna gott på nya favvostället. inte så bekvämt kanske? :P

sarae
0

Oj! jag kände knappt igen henne! Hon har fått sommarpäls nu va? riktigt fin e hon!

[jenkass]
0

#6 ja visst är hon sig inte lik, jag tycker inte hon har någon färg kvar utan hon är mest gråskalig nu ;)

sarae
0

jo det har hon, men jag tycker hon ser helt annorlunda ut ;) me  fortfarande vansinnigt söt!

[jenkass]
0

jo stora tjejen nu ;)

Faxlin
0

Hon var lite ljusare nu :-)
Sötis tösen har du där.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars