promenix
kom just hem från en låååång promenix med Toxi. (Tyvärr inga bilder) =( Undrar vem som är mest trött nu? hon eller jag? hehe. Gick jätte bra att gå ut med henne idag (hon har inte vart så förtjust i att gå i koppel annars) men idag höll hon till och med med i mattes takt :) Hitta lite grushögar som hon tyckte om att gräva i ;) hon sprang från den ena till den andra och hela tiden vände hon sig om för att kolla ifall matte hängde med ;)
Trevliga kommentarer fick man oxå=) Gick förbi två finska tanter och dom kolla på toxi - är det där en iller? ja svarade jag och toxi flög upp nyfiket med ansiktet som hon borrat ner i en jordhög. -tänkte väl att den var för liten för att vara en hund, guuud va söt sa den ena tanten =) hihi
orkar inte skriva någon ny tråd idag, men var hemma sambons föräldrar idag och var ute med toxi, denna gången liiite bilder 
Oj! jag kände knappt igen henne! Hon har fått sommarpäls nu va? riktigt fin e hon!
#6 ja visst är hon sig inte lik, jag tycker inte hon har någon färg kvar utan hon är mest gråskalig nu ;)
jo det har hon, men jag tycker hon ser helt annorlunda ut ;) me fortfarande vansinnigt söt!
jo stora tjejen nu ;)

Hon var lite ljusare nu :-)
Sötis tösen har du där.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars