Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 443 ggr
Banankaka320
0

Illeräventyr, igen!

Tredje gången illerfan rymmer! Men denna gången var det inte mitt fel, jag misstänker att pappas besökare från island har råkat släppa ut henne när jag sovit. Finns inga tamillrar på island så dem har nog inte vetat vad fan det där var xD (Varit på mitt rum hela tiden.)

Grannen knackade på och frågade om jag hade en mink, "nää men en iller …". 
Då berättade han att han hittade henne springades i köket, så han hade ingen aning om den var tam eller nåt så han slängde en handduk på henne och stängde in henne i en korg och gav henne vatten. Det är kul att alla vet/tror vems djuren är, ibland kommer folk och frågar oss om helt andra djur som rymt men då brukar jag veta vems djur det är xD Ännu roligare/ironiskt så hatar han våra hundar för dem springer runt i trädgården och skäller när dem leker eftersom hans barn har typ blivit rädda för vår storpudel som bodde här innan, så hittar han min iller i sitt kök! XD

Såå, ni som ville släppa ut er iller … gör inte det. Jag skulle inte uppskatta om jag hade en random kaxig iller i mitt kök XD

Lillfemman
0

Åå snälla låt någon hitta min iller också… lite svårt med den stora skogen här bara, folk i stockholm vet inte vad en iller är… :(

men vad glad jag är för din skull att hon kom tillbaka

Strumpan
0

#1 Vart i Stockholm bor du?

Mvh Jenny

Banankaka320
0

#1 Neeej fan vad tråkigt! Jag har inte märkt av när min Maggie försvunnit :$ För hon sover ofta och en gång hittat henne i trädgården, eller hundarna fann henne. Första gången så hittade pappas kompis henne i trädgården och bråka med igelkottar.  Har du satt upp lappar och sånt?