Iller iFokus

Iller

Etikettavel
Läst 1005 ggr
duholm
0

Tre gangsters kvar!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Alla syskon har hittat nya hem och flyttar om drygt en vecka, men Bad Influence, Hazard To Myself och Red Light Dancer letar fortfarande med ljus och lykta efter nya hem.

De fyller 10 veckor tisdagen den 5.e och kommer då att bli chipmärkta, veterinärbesiktigade och vaccinerade. De är vana vid barn, katter och andra vuxna illrar.

Vi börjar med lillskruttan Red light dancer. Minsta och mörkaste tjejen i kullen, har växt på sig bra och är nästan i storlek med sina systrar.

"Wrong in all the right ways" - kullen är äntligen här! Följ valpdagboken på min hemsida

www.optimusferrets.se

www.classicferret.se

duholm
0

Bad influence

Kaxig tjej som älskar att leka (läs: Dyka på) med katten som inte tycker det är roligt alls!

"Wrong in all the right ways" - kullen är äntligen här! Följ valpdagboken på min hemsida

www.optimusferrets.se

www.classicferret.se

duholm
0

Hazard to myself

Namnet säger allt! Här har vi fröken "ingen självbevarelsedrift", det enda som skrämmer henne är dammsugaren!

www.optimusferrets.se

www.classicferret.se

[Nathalie62]
0

Hihi så söta dom är, hoppas dom också kan finna sitt nya hem.

duholm
0

Red Light Dancer ska numera bli helsingborgare, men de andra två vill fortfarande flytta hemifrån!

www.optimusferrets.se

www.classicferret.se

PhulPhisk
0

Yay! Så underbara alla valpar var! Och såklart de vuxna sötnosarna också! Tror att Artax kommer sakna Alice nu ;) skånetrafiken kan gå och dö i en eld, jag skriver om det imorgon. Helt otroligt! Jobbar ju precis bredvid skånetrafiken i hbg, de ska få höra imorgon! Tack för en underbar dag :)

duholm
0

Nu är alla valparna vaccinerade, chippade och besiktigade u.a och därmed redo att flytta. Tjejerna letar fortfarande efter hem!

www.optimusferrets.se

www.classicferret.se

Hayley
0

ååååh vill haaaaa, hade det inte varit för att jag har mammas pälsbollar här och är rädd för att tösen kommer bli välldigt ensam när dom flyttar tillbaka hade jag inte tvekat en sekund! var ett tag sedan man var med valp nu….