iller uppfödare
hej jag letar efter en bra iller uppfödara som kan sina saker
.mitt tel e o21-138452 och jaf bor i västerås 
det bästa är nog om du själv letar upp olika uppfödare och själv känner att de, enligt dina kriterier, "kan sina saker".
det finns många trådar här om uppfödare. finns en som enbart handlar om valpkullar 2007, kanske du kan kolla in den och höra av dig till de som verkar intressanta!?
Sajtvärd på Iller.ifokus
du får gå in på tråden här inne på fokus eller så får du söka på Googel,mm och söka efter illeruppfödare för det har jag gjort och lycka till med sökande.

Inte för att vara elak eller kritisk men jag tror ärligt talat inte att någon uppfödare kommer att kontakta dig för att du ska få köpa en valp.
Det anses liksom ligga i ens egna intresse att leta upp uppfödare och skapa bra kontakt med dem.
Fundera gärna över dina värderingar och krav på uppfödare. Vad du har för krav på avelsparet mm. Det är något som jag tror att alla uppfödare uppskattar.
Jag glömde en sak och det är att du själv som måste ta kontakt med uppfödare av iller annars så får man ingen iller.själv så fick jag ta kontakt med en illeruppfödare och fick napp och ska hämta en illervalp till midsommar.Jippi