Iller iFokus

Iller

Etikettersajtenifokus
Läst 231 ggr
UlrikaD
0

Förvirrad!

Jag vet inte om jag ska skylla på att det är sent eller på att jag börjar bli senil redan men…Undrar lite över alla meddelanden man kan skicka. Jag kan ju skriva i någons gästbok eller skicka ett privat meddelande. Men om någon skriver i min gästbok så kan jag ju även svara där. Betyder det att den personen måste gå in i min gästbok igen för att se ifall jag har svarat eller inte! Det verkar som om man kan lämna meddelanden på så många ställen. Eller har jag rört till alltihopa nu? Hjälp!

Faxlin
0

Du har förstått det helt rätt. Om du svarar på någons inlägg i din gästbok måste personen gå in där igen för att läsa ditt svar.
Detsamma måste du göra om du skrivit i någons gästbok med andra ord. De flesta svarar i sin egen bok så får folk återkomma. hihi
Är det något mer du undrar som jag missade att berätta nu så hojta till.
Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

tessa
0

Rikki: haha du är inte ensam om att bli förvirrad - jag har heller inte riktigt förstått hur man ska göra med alla dessa "messmöjligheter" men i väntan på att det ska skramla till i huvudet mitt så brukar jag göra så att jag svarar gästboksinlägg i den andres gästbok, men kommenterar kort i min egen.. andra som besöker ens gästbok, kan ju också vilja veta vad man svarar =)

Hoppas jag inte vart alltför otydlig nu..

Mvh Tessan