Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 2027 ggr
MartinaHn
0

Illerhem finnes!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan,

Behöver du av någon anledning omplacera din lille kompis, så finns det mycket plats hos mig och min illertös Elsa, som väldigt gärna vill ha en kompis.

Jag bor i Uppsala, men om du finns kring Linköping eller i närheten av Karlskoga… eller i grannstaden Stockholm så hör av er!

mail: martinahn@bredband.net

Hälsningar

Martina

MartinaHn
0

Jag bjussar på en galen bild av mig o tösen också :D

mandariiin
0

nej! vad söt elsa är! jätte liten ju Glad

Loveferrets
0

Ja de var hon, hur gammal e Elsa ?Skrattande

MartinaHn
0

Åh tack! 3,5månad är hon, jättesnäll hyperaktiv liten pälsbollSkrattande

MartinaHn
0

Har ni någon filur som behöver nytt hem i trakterna kring Karlskoga, Linköping eller Uppsala/stocholm, Ja i dessa delar av SverigeGlad, så hör gärna av er!

UlrikaD
0

Är det omplacering eller valp du är ute efter? Hona eller hane? Har du någon speciell prisgräns osv?

Din tjej var supersöt!!

Norrskenets
0

vilken sockersöt liten tös, hoppas ni finner en vän=)

Sara
0

# 0 Vilken söt liten dumbo! Jag tycker de är underbara innan de växer in i skinnet och allt hamnar på plats, för visst är hon valp på det fotot?

Sara

UlrikaD
0

#8 Om hon är 3.5 månad nu så bör hon ju vara valp på fotot…Flört

Sara
0

# 9 Hade helt missat det.. Tungan ute

Sara

MartinaHn
0

Tack ska ni ha alla Skrattande

#8 Liten valp yiep.

#6 Jag söker en lite äldre kompis…eller ja ialla fall kring året. Hona eller hane spelar ingen roll.

Priset är upp till den nuvarande ägaren isf.

MartinaHn
0

Eller kom på en sak!! Om Någon behöver ett tillfälligt hem går det också bra :D

MartinaHn
0

Kan man döpa om tråden till "Liten illertjej söker kompis!" ?? hihi

Storvreten
0

Ååh synd att jag inte bor i lägenhet! Jag letar lite i smyg efter iller men får inte ha när jag fortfarande bor hemma. Jag bor ju bara en timme från Uppsala :)

Hon var superfin och hoppas hon får ett bra hem!

UlrikaD
0

#14 Tråden handlar ju faktiskt om någon som SÖKER iller inte tvärtom, vilket det står upprepade gånger i hela tråden.

MartinaHn
0

Hejsan,

Söker fortfarande en kompis till min lille tjej. hör av er om ni vet ngn eller kanske har ngn för omplacering.

Mvh

Martina

illernFjant
0

Hej Martina. Jag har skrivit en tråd om vår lilla illerhane Fjant! han är 5 år. läs gärna om honom ifall det verkar intressant.  i iller söker nytt hem.

MartinaHn
0

Yesbox, Har PMat dig :D

NicoleGreger
0

Hej! Har en liten kille på 1 år som behöver omplaceras rätt så snabbt för att jag ska flytta. Kommer sakna den lille killen men det är för hans eget bästa! Jag bor dock omkring Malmö i Skåne, och det är lite långt till Uppsala… Om du inte hittat en liten lek-kamrat till Elsa än så säg till! Greger är vaccinerad, kastrerad och fullt frisk. Han är en av de underbaraste krabaterna som du någonsin kommer träffa. Är inte inne på iller iFokus så ofta, så här är min mejl:
nicole_music95@hotmail.com

MVH Nicole

[Billkampfisk]
0

awww så söt illerhona när skaffade du henne? har du haft iller länge?Glad vi finns oxå i uppsala!

UlrikaD
0

Tråden är två år gammal.

NicoleGreger
0

Hahah ojdå ;)

MartinaHn
0

En jag är kvar här. Men behöver just nu ingen kompis till lille Elsa :)