sov sött
Godnatt alla på iller.ifokus!
Ligger här med sötnosen,
Hon ligger i någon konstig ställning och vi ligger o myser förfullt. Klockan är 11 och vi ska sova snart,få bli en tidig kväll för en gångs skull.
Så nu ska vi krypa till kojjs och såklart kommer hon att sova under mitt täcke som vanligt. Har svårt att sova utan en iller i sängen! ;)
Vore roligt om ni kunde lägga ut en bild på eran iller som visar hur ni sover med dem!

#2 Oj vad stor och mysig han ser ut! Riktigt fin bild må ja säga.
Åh.. förstår att du saknar honom :(
En fråga bara, visst äre för mysigt att sova med en iller i sängen? börjar bli så van att jag få svårt att sova utan henne haha!
Hihi så söta, Leo, min förra iller låg också ofta hos mig i sängen och det var så mysigt. Han kunde klättra ner för att äta och kolla läget en stund men sen kröp han upp hos mig igen och la sig tillrätta :-D Tyvärr har jag ingen bild att bidra med :-(
#5 åh låter som en mysig iller! Min flicka kan kma upp ibland men brukar oftast hämta henne då hon ligger någonstanns o vilar. ;)

#7 men gud villken snygging! *kommer hem till dig och snor honom*
#8 Trivs katterna med illern? jag vågar inte släppa ihop min lilla tös med något djur här hemma.. rädd för att dom typ ska skada/döda varandra haha. :)

Inte stjäla!!
Ja, alla katterna och illrarna busar tillsammans i full karriär. De sover ofta tillsammans också.
Så du tror inte att min iller skulle döda min fullvuxna katt om jag skulle släppa ihop dom? hehe.. eller kanske är det katten som tar kål på illern?

Testa och se, men håll dem under uppsikt. Om katten tycker illern är jobbig så kan ju den hoppa upp på någonting som inte illern kan.
Och om illern tycker katten är jobbig så kan den ju smita under någonting som inte katten kan.
Under alla år så har jag faktiskt bara haft en iller som inte gillade katter. Jo, han gillade att jaga dem:)
Men de hade ändå inga problem med att bo tillsammans. Katterna flyttade bara på sig när han kom.
Okej så jag kan testa att släppaihop dem? du tror inte att dom tar livet av varandra?. :)
Eftersom förra ägaren som hade henne sa att hon hade en katt som bästa kompis, dom bruka springa runt på gräsmattan och leka. Men då hon hugger mot vissa så är ja lite osäker. Men hon är ju oftast snäll!
(bild på henne då hon ligger och ska sova)

Okej,jo jag får såklart sitta och vara med HELA tiden. Vem vet vad som kan hända.
Men gud villka björnar du har! helt underbara, nu blir man sugen på att skaffa sig en liten valp till min lilla tös som är ensam.

#17 Ja här finns ett gäng att mysa med. Man behöver sälla sitta utan värmefilt och titta på tv om man säger så.