Köpa iller!?
Usch, det var lite jobbigt att se den här :(http://www.tradera.com/Kraftfull_uppstoppad_Iller____-auktion-42039775

Blääääääääää

#1 Jaaa, det tyckte jag också =/

Den var inte speciellt snyggt jobbad med heller. Men det är klart, den bajsar inte på golvet. hihi
Nej, skämt och sido, jag hoppas någon skola köper in den så kanske barnen får lära sig hur en iller ser ut och slipper kalla mina älsklingar för marsvin eller apa mm.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#3 Hahaha, apa!? =) Jag höll på att dö av skratt när jag läste att en unge hade kallat en iller för snigel :D:D:D men apa.. hmm Nej den gör nog inte det, och bits gör den säkert inte heller.. Fast det är nog inget jag skulle köpa iallafall :/
Jag var ute och gick med Wilma idag (första promenaden =), och träffade en hel hög med ungar som var jätteintresserade, så jag berättade lite för dom, och lärde dom att det heter ILLER och inte hamster =) Sen träffade jag en gubbe som trodde att det var en vessla..

#4: Ja vi var i Furuviksparken och då var det ett litet barn som frågade sin farmor eller mormor vad Kiara var för något.
Far/mor-mor svarade lite käckt utan att tveka:
-Det är en apa!
Audiatur et altera pars

#5 HAHAHAHHAHAH, hur kunde hon säga det.. Du kunde väl sagt till henne att hon var en apa =) Varför skulle du gå omkring med en apa, det får man väl inte ens göra!?

#6: Nej det är inte tillåtet att traska omkring med en apa på axeln. Och jag tror inte det finns så många apor som bär brynäströjor heller, vilket Kiara gjorde just då. Lillhusse hade ju med henne för att visa brynässpelarna som var i parken för något galej att han verkligen är ett brynäsfans. ;-)
Jag försökte faktiskt rätta damen med att det var en iller men hon lyssnade inte. När on sedan såg att Mattias kom med Nikita (oxå i brynäströja) så konstaterade hon bara att det finns apor som är vita också, men dem är det fel på. hihi
Audiatur et altera pars

#7 hehe, ursäkta att jag går utanför ämnet, men vart fick du tag på dom tröjorna? vore ju guld att ha en, kanske inte Brynäs, men ändå;)

#8: Min mamma stickade dem. ;-)
Sedan har jag förbättrat dem lite, så nu ska det sys på riktiga Brynäs märken på dem. ;-)
Audiatur et altera pars
Bläääääää