ägare uppgifter
Det här är nog en av dom sötaste illrarna någonsin! :) Men bara för den är lik min! :D

Jag la upp den här tråden sist hon skulle omplaceras igen.
http://iller.ifokus.se/discussions/4d713a82b9cb462221052178-nindokompis-soker-fortfarande
Där står det att hon fått ett hem för livet. Tråkigt att det inte blev så.
Lycka till med tösen och hoppas att hon äntligen får stanna någonstans.
Har du fler illrar? Förra ägaren hade ju kompis till henne, om han är kvar förstås. Han kanske också är omplacerad. Det var väl som krav att de inte skulle delas på.
jo jag såg ditt inlägg..
"Solo-amici" sålde henne till mig i april.. pga av att hon inte gick ihop med hennes andra iller..
nej jag har bara isiz vilket är nog bra för henne. hon går inte ihop med andra illra längre.. tro mig jag har testat med min förra tjejs iller tina… det small direkt :(
en livlig liten tjej som är lite bitig :)

Den här tjejen är en tjej jag inte glömmer pga att hon fått flytta runt så mycket. Men de flyttade ju ihop, hon och Nhero som bästa vänner och de skulle inte delas på. Så någon iller gillar hon ju. Hon bodde ju ändå hos förra ägaren i 9 månader.
Lenore hette den första ägaren här på forumet iallafall.
Jag tror att om du söker på namnet så får du nog upp massa gamla trådar och kan spåra de flesta ägarna. De som varit på forumet iallafall.
Ser fram emot en bildtråd på tösen nu då, hon är ju supersöt. Var nog sugen att plocka hem henne både tredje och fjärde gången hon var till salu.
Denna gången visste jag inte om att hon var till salu igen.
ja jag har inte testa med hane än…
jo anneli ville nog verkligen ha henne kvar men till slut gick det väll inte längre.
nej hon hade ju ett nytt namn sista gången. det var förrst när jag granskade lite papper son jag såg namnet nintendo…
ja bilder kommer skall ni se…

Hoppas allting går bra nu iallafall, hon har alltid varit en sötnos.
7# Vilken sötnos ^_^
//Belinda aka Zandrama
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Liksom UlrikaD har vi varit nära att ta hem den här tjejen, vi hade tom satt ett datum, finns hon kvar då (efter en utlandssemester) så hör vi av oss och ser om hon vill flytta till oss. Då hann någon annan före, och vi trodde att hon hade fått ett nytt hem för hela resten av livet. Nu känns det lite synd att hon inte kom till oss för då hade hon helt garanterar sluppit ett par vändor. Hon är släkt med vår Enso, antingen syster eller så är vår Enso morbror till henne. Vilket datum är hon född?
Den här gången visste jag inte att hon letade nytt hem. Lycka till Nintendo och jag hoppas att du aldrig mer behöver byta familj!
#9… på mina papper står det att hon är född 07-07-07 och 07-07-17 så är ju inte hundra :)
tänker inte säga som alla andra… man vet faktiskt aldrig vad som händer men det är min tanke att hon skall få vara hos mig livet ut…

Vilken sötnöt :D
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Då är hon troligtvis syster till vår Enso, för han är född 07-07-17 :)
#12 nice…
Åh så söt! Med rosa nos och allt :) Hoppas allt går bra :)