Iller iFokus

Iller

Etikettertipsaccessoareraktiviteter
Läst 819 ggr
JossanH
0

parfym med illerdoft!

Ja det är sant! var och letade parfym idag och vad hittar jag, jo en parfym som verkligen påminner om illerlukt! Var min kompis som först sa att den luktade iller och när vi sprayade med den på en provsticka så kändes det väldigt tydligt! :)

vad skulle min pojkvän säga om jag gav honom en sådan parfym tro?? hehe

För ni som vill provlukta- den är en vit flaska formad som en manlig överkropp och är av märket Jean Paul Gaultier.

Riktigt häftigt tycker jag! ;)

Sajtvärd på Iller.ifokus

sarae
0

haha luktar DEN iller? hmm skall det vara feromoner eller nått i den? hihi

LeeLoo
0

mm illermysk;P

Robinsnel
0

COOL! Den ska elin ha! muahaha..

Smeagol
0

ööö?? svarade nyss på detta inlägg men de verkar ha försvunnit?? hmm..var nå konstigt för de var dubbla inlägg.. ja ja men jag får välls skriva igen då.

Jo jag skrattade som en galning när jag läste detta för min pojkvän använder faktisk sean paul gultier som parfym=) Den lyuktar jätte gott kan då inte påstå att den luktar iller. fast det är en blå och vit randig flaska finns även en rosa/vit randig flaska som ska vara för tjejer men den tycker jag luktar pyton=(

alda
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den heter "Fleur du Male".

Luktar skogsdoft med citron!?

Faxlin
0

#5: Taget, så nu vet alla illerägare om vad vi ska säga om någon undrar vad våra illrar luktar.
Skogsdoft med citron. hihi

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

skrellet
0

men vad är det för lukt? en hona? hane? brunstig hane? :P

Faxlin
0

#7: Vi får jaga reda på ett parfymeri och kolla upp det :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

skrellet
0

koncentrerad så kanske det är den sistnämnda.. Skrikandes

AlbaStiffler
0

*skrattar mycket roat*

Är det inte mysk som är något sånt där äckligt från början. Typ något äckligt från djuren? minns inte…

Illern
0

Mysken kommer från myskhjorten. =o) Det är samma typ av bas som tex Ambra som kommer från kaskelotten o någon av dessa används i många parymer som fixeringsämne.

pyronella
0

som mångårig konsument av jpg's classique pour femme (med reservation för felstavningar) kan jag berätta att den innehåller dofterna ros, iris, vanilj och ambra. har testat andra parfymer, men jag passar inte i någon annan än den och hans unisexdoft  gaultier^2 (och herrparfymer, konstigt nog, men det kan man ju fan inte gå omkring i). allt luktar bara skarpt som kattpiss och "dofterna" försvinner. dessutom tycker min polare också att just den parfymen luktar iller. hon kallar den till och med för "illerparfymen".

kan också informera om att den kvinnotorso som utgör flaskans form är baserad på madonnas kropp, jpg designade ju hennes outfits för någon tour hon hade (alla minns väl strutbrösten?) på 90talet.

så mkt onödig kunskap man besitter….

pyronella
0

googlade lite på snubben, "le male" innehåller dofterna mynta, lavendel och vanilj.

låter inte som illerdoft, illrar luktar ju lite bivax. underbar doft. sovande eller nyvaken iller, den gosigaste doften som finns. släng dig i väggen jean paul! Flört

Robinsnel
0

o yea.. stoppa näsan i sovande illerhög gör dagen :P

Robinsnel
0

Sovande illers tassar… mmmm..

Illern
0

Såja Robinsnel…. inte gå o små tugga på deras tassar nu…. dom blir ju så fuktiga…… ;oP meeeeeeeeeeeen håller med… attans va de e gott o mysigt att köra ner hela ansiktet i en hög me sovande illrar………

pyronella
0

när frithz sover så brukar jag ta honom och lägga honom över ansiktet så att man får hela "lilla" magen i näsan. bästa sovpillret ever. och (det här kommer att låta helt weird) men deras öron luktar så gott! antar att det är öronvaxet som har en skarp doft.

JossanH
0

#4 nej inte den randiga, utan den som är på bild på #5 är det. alltså vi reagerade lika starkt båda två av att den verkligen luktade iller.. men efter någon timme hade just illerlukten dämpats lite!! ;)

O jag håller med vissa här inne! Iller luktar gott! men vet i tusan om jag vill ha det som parfym för det! haha

Sajtvärd på Iller.ifokus