Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 765 ggr
madison
2011-06-08 20:40
0

Förlåta?

Sally låg i min famn och så sa jag till henne! alltså åhh.. vad skulle jag göra utan dig min älskade lilla minigris!

Sen så kröp hon ur famnen, gick till närmsta påse och börja riva ut allt som fanns i den.. då var hon inte alls lika söt och underbar längre!

Så då när man var påväg att göra en liten blocket annons:

"Gratis iller till den som vill ha! En liten odåga som ställer till det helatiden.. hon har många bra och många dåliga stunder! Eller behöver pengar så hon får kosta en liten slant, sååå… VEM BJUDER HÖGST??"

Men så var hon plöstligt borta, jag tog upp påsen och kicka ner i den, där i låg en liten go fia på rygg med tassarna i vädret och gav mig en puss på näsan, sen en till,en till och en till!

Det slutade med att annonsen blev såhära:

Nää! ingen får min lilla söt sak! Hon är förlåten nu och är apsolut inte till salu.. skulle inte sälja henne för nånting i helavärlden! Älskar dig min lillskit!

(Och sedan nästa dag börjar allting om!)

Hhaha en liten rolig sann berättelse, lite överdriven men men.. so true!

Faxlin
2011-06-09 12:36
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

haha, ja exakt så är det att ha illrar. ena sekunden så är de ens käraste man har och i nästa kan man betala för att någon ska hämta dem :) Men innerst inne så älskar man dem alltid, och konstigt nog kan man aldrig vara arg på en iller länge :)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

madison
2011-06-09 15:30
0

#1 haha nä precis! man blir så kär, och dom är lätt att förlåta. Dom gjorde ju det inte för att vara elak! Sen ärom så söta och "oskyldiga" efteråt haha. :)

[Nathalie62]
2011-06-09 18:14
0

Hihi, så gulligt.

madison
2011-06-09 23:46
0

#3 haha ja att hon är!