Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 467 ggr
pillan33
0

Illerägare kring Uppsala?

Hejsan!

Undrar om det finns någon snäll illerägare som kan tänka sig att ev få lite besök på fredag eftermiddag. Det är nämligen så att jag och min pappa ska skaffa oss en liten illervalp men tänkte att det kan vara bra om vi får träffa någon innan så vi kan förbereda oss lite på vad som komma skall ;)

Du får gärna bo i Uppsala/Norrtälje trakterna.

Vi bor egentiligen utanför Hudiksvall men ska ner till Norrtälje på stundentfirande så det är därför vi bara kan på fredag eftermiddag :)

kredka
0

Om ni vill åka lite längre ner så finns jag i Upplands Väsby med mina 2 killar en 1 åring och en valp :)

Välkommen till ferretplanet.se :)

Doktor-och-Designer
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag tänkte säga detsamma som #1, om ni kan tänka er att åka lite längre så finns vi i Solna. Vi har fyra vuxna illrar och en kull på åtta valpar som nu är sex veckor gamla. Hör gärna av dig idag om ni är intresserade, för visst menar du imorgon, fredagen den 10/6?

Sarah
0

Jag or i Rimbo/ Norrtälje, men vet inte om just i morgon eftermiddag är så bra… jag har 8 helgalna illrar ;)

Faxlin
0

Pirjo här inne finns i Uppsala. Hör med henne.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

animal-lover
0

Bor i Västerås, ungefär en timme från Uppsala. Du får gärna komma hit om du kan :)

pillan33
0

#1 & #2 blir lite krångligt om vi måste åka ännu längre ner. Men tack för erbjudandet!

#3 Jadu, det är bara i morgon eftermiddag/kväll som vi kan..

#4 Tack för tipset!

#5 Det bli lite för lång omväg tyvärr..