Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 427 ggr
Lillfemman
0

Illervakt förfrågan

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Det är så att jag ska åka till USA den 18 juni-6 juli och skulle vilja höra om det finns någon illervan i Stockholmsområdet som är sugen på att passa en liten illertjej som heter Stella som är snart ett år gammal. Jag har redan min bror som back-up vakt då jag inte har hittat någon annan. Men då han inte är så illervan så vet jag att jag kommer vara orolig för min tjej (fast de kommer jag säkert vara ändå hehe) Han har vaktat henne förut och det har iofs gått bra, men det har varit lite stökigt :) Det är ju inte många dagar kvar till jag åker men tänkte iaf bara kolla läget här!

Då jag är student kan jag inte ge allt för mkt betalt, utan ville se om det finns någon som är intresserad eller bara är sugen på att ha en iller till kanske?? Jag lämnar givetvis all mat och allt hon behöver, kommer att vara kontaktbar och lämnar ut nummer till min mamma som kan hjälpa till om det skulle hända något, behövs vetrinär besök lr vad som helst. Skulle det inte funka hos er så kan min bror ta hem henne igen.

Stella är en jättesnäll tjej bor i Årsta, funkar bra ihop med andra illrar, bits lite i fötterna och gillar att pussas och ta långa kvällsprommenader :)

Mvh Anna