Iller iFokus

Iller

Etikettmedlemmars-illrar
Läst 1232 ggr
[HippieAngel]
0

Regnbågsdalen!

Nu har jag bestämt mig för att anta namnet Regnbågsdalen till min illeruppfödning! Jag har till och med provat att göra en hemsida som INTE är klar ännu, men det är åtminstone en början! Skrattande

Här är adressen, kommentera gärna ^^ : http://www.regnbagsdalen.n.nu/

(Och ja, det är jag som gör illustrationerna)

kredka
0

Jätte fin  sida! Och namnet blev bra också ;)

Välkommen till ferretplanet.se :)

TereseStromberg
0

Det var en jättefin hemsida, en gästbok skulle kanske fungera på hemsidan? :)

Med Vänlig Hälsning

TereseStromberg

http://www.tezzstromberg.n.nu/

Vosjes
0

Haha vilken super söt hemsida! Den gjorde mig glad Skrattande

Med vänliga hälsningar, Sophia
Medarbetare på Matlust och Exotiska djur

UlrikaD
0

Jättefin hemsida, gillar tecknat:)

Blev lite nyfiken bara hoppas det är ok att jag frågar.

De tre valpar som är kvar har ju hunnit bli över 10 veckor nu. Chippar och vaccinerar du dem nu innan de säljs?

JossanH
0

Inte för att vara sån men min första tanke när du skrev Regnbågsdalen var att någon iller dött :S Man brukar ju prata om regnbågebron och liknande då..

Sajtvärd på Iller.ifokus

Sara
0

# 5 Så tänkte jag med.

----

Men det är ett fint namn ändå. =)

Sara

[HippieAngel]
0

#1 Tack! :D

#2 Tack så mycket, vilken bra idé! :D

#3 Hehe vilken tur :) ÄLSKAR färger!

#4 Vaccinerar gör jag, men har tyvärr inte råd att chippa dem alla :( Eller vad kostar det att chippa en iller?

#5 o #6 Men usch då, det var inte så kul att höra :/

UlrikaD
0

#7 Man brukar få mängdrabatt när man vaccinerar och chippar en hel kull. Samt när man gör båda sakerna tillsammans. Tror jag betalade ca 500 för valp förra året, kommer inte riktigt ihåg.

Men om du vaccinerat dem som redan flyttat innan tio veckor så har du ju gjort det i onödan. De nya ägarna måste ju vaccinera om dem vid 12 veckor isåfall.

Därför jag undrade om dessa sista som nu blivit såpass gamla att de bör vaccineras.

[HippieAngel]
0

#8 Anledningen till att jag vaccinerade de som flyttade vid 8 veckor var att deras mor inte själv var vaccinerad för förra året innan hon fick dem. Men jag informerade de nya ägarna om att vaccinationen måste göras om vid 12 veckor.

UlrikaD
0

#9 Då förstår jag.Skrattande

[HippieAngel]
0

#10 Jajamen Glad Är allt noga med mina små älsklingar! <3