OS!
Är alla illerfantaster här i sverige även sportfanatiker tro?
Jag tycker nämligen att här har varit väääldigt tyst här de senaste dagarna…
Hur intressant är OS för er? Bänkar ni upp er i soffan inför varje gren med den svenska flaggan i högsta hugg för att heja fram våra stjärnor? Eller ni struntar mest i vilket?
Själv är jag väldigt förtjust i vinter OS, och tittar gärna på så många grenar som möjligt. Laddar upp i soffan med en svensk flagga och en norsk. Med en fot i varje läger så kan det ju inte misslyckas eller? Gubben min som inte har några norska anknytningar alls kvider för varje medalj de tar för det leder endast till att jag brister ut i en skrålande melodi som låter ungefär så här… Sejern är vår sejern är vår vi har vunnit sejern är vår… 
//Therese
jag tittar när jag får tid ;)
jag kollar bara på fotboll och det kommer i sommar i VM

Jag hatar sport, helt sonica. Usch så trist.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Skulle tro att aktiviteten här ökar snart. Att det varit lite tyst, kan bero på att det varit en utställning i Norge i lördags. Det är en bit att åka och sen har dom en del att ta hand om när dom kommer hem.

Ja jusst ja! Utställningen i norge ja. Hoppas någon kommer in här och berättar hur det var där. Skulle sååå gärn velat åkt dit.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Jag ser bra på snowboarden och FInland - Sverige i hockey, sen brukar jag ävense om finland går till Bronsmatch eller final.
Nä, vinter OS får dom ha för sig själv alla sport fånar, där är inte en ända gren som jag tycker om att titta på. Då är sommar OS mycket roligare att titta på enligt min mening, kan väl vara för att där är fotboll. Och då min kusin Henke brukar/brukade spela med i landslaget så var man bara tvungen att titta.
Trollet.
wohoooo dubbelt guld till Sverige idag!!! "Först vann skidåkarna Anna Dahlberg och Lina Andersson guld i sprintstafetten, minuter senare gjorde Björn Lind och Thobias Fredriksson detsamma"
Kul!!! =)
Mvh Tessan