Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 152 ggr
UlrikaD
0

Hejsan, hejsan

Hej allihopa! Nu har jag och mina illrisar hittat hit. Har lagt upp en del foton i galleriet också. Kul att vara här!

Therese-jhfd
0

Välkommen Rikki!

*L*
0

välkommen! jag är lillygull på illersverige om det skulle vara intressant

Faxlin
0

Hej och välkommen hit.
Roligt att se dig här. Hoppas vi får njuta av många fina kort här inne från dig. Och självklart trevliga pratstunder.

Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

monicany
0

Hej och välkommen.

Så bra att ni hittat hit , hur många illrar har du? Här har vi en iller tös vid namnet Nanna som är underbar.

Ska du på Yran?

AmmiG
0

Hej, välkommen. Fina illrarna är. Visst har Grizzly gul/beige underull eller luras kameran?

Hälsningar Ammi

UlrikaD
0

Grizzly har gul/beige underull just nu iallafall. Han fick det med vinterpälsen. Tyvärr ska jag inte på yran, pengarna räckte inte till.

*L*
0

Rikki du som har ett "zoo" dig kan jag praoa hoss

hehe skojja bara

UlrikaD
0

Vänta bara, snart kommer det nog en annons från mig im "djurskötare sökes" Eller kanske ännu hellre "städare sökes" för det är ju det som är det jobbiga.Flört

*L*
0

hehe vad ska bli ditt nästa djur?

UlrikaD
0

En kompis till marsvinet!

Och är sugen på en ev illervalp till sommaren.

AmmiG
0

#6: Gillar bruna illrar med gulbeige underull, det är snyggt! Kan du inte lägga in ett foto på Grizzly,  På gruppen Sajten och Åsas tråd "Efterlyser kort till artikel"? Han skulle göra sig bra där. Glad

UlrikaD
0

Har tyvärr inga bättre bilder på Grizzly än de som finns i fotoalbumet. Han är lite kameraskygg. Till skillnad från Lurvas som alltid lyckas ha nosen PÅ kameralinsen.

AmmiG
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det låter bekant på något vis Skrattande för nära eller bortblåsta. Om du lyckas så skulle det vara roligt att se mer av killen. Lurvas är inte fy skam han heller, ser gärna mer av den grabben.

Här är ett "för nära foto" på Liten, dom blir ju bra söta dom oxå.