Dagens ros
För mig går dagens ros till Åsa för detta underbara forum
någon som vill ge en "ros" till någon annan

Vad gulligt av dig.
Jag vill ge dagens ros till er alla medlemar som gör denna sajt till ett trevligt ställe. Utan er vore den ingenting.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Jag ger dagens ros till mig sjäv för att jag jobbar så hårt idag. Hehe.

vill ge dagens ros till mej min son min sambo..för vi köpte en bil igår..och mest till min sambo för han klarade av teori provet
Hehe ochey eM

#3 Vad roligt. Hälsa sambon och gratta från mig. Han får en ros av mig med.
#2 Du får också en ros av mig. Här ska inte snålas på rosor. Finns ju de som lever på att odla dem. hihi
#4 Sedan vill jag ge en ros till *L* för att hon skriver så mycket roligt och trevligt här inne.
Audiatur et altera pars
#5 ooo tackar så mycket ;)

Åh, tack Åsa vad du är snäll! Du får en av mig också för att du är en sån trevlig person som förgyller ens vardag!

Jag vill ge Dagens Ros till dig för att du tog initiativet och skrev det här inlägget till Åsa. Det är personer som du om gör det roligt att lägga tid och energi på att ta hand om och bygga upp en sajt!
* överräcker rosen *
Tack // Staffan
Wow nu blev jag mallig tackar :)
Hmm, jag har faktsikt två personer som jag skulle vilja ge en varsin ros.
Den första är till Åsa, för att hon är en sådan underbar vän. Jag vet inte vad jag skulle gjort utan henne.
Den andra går till Tessa, för att hon tar så bra hand om lilla Julius och har gett honom det bästa hem en liten illerkille kan önska.
//Therese

Lätt att vara bra vän till någon som är som dig Therese.
Kram på dig!
Audiatur et altera pars
Vill ge ÅSA minst en miljon rosor om det är ok, för att hon är en rolig och initiativrik person.(det skulle ju inte snålas)
---(--(@

Audiatur et altera pars
ojoj vad många rosor du har fått

Börjar ju bli genant ju
Audiatur et altera pars
Då får du vänja dig Åsa.
Rosor från oss och pillrarna, för att du är en bra, rolig och pålitlig vän. Att du sen orkar hålla på med Yran, sajten och allt annat ska du ha en extra jättebukett för.
Ammi
*L*: Du ska ha rosor för detta inlägg. 
Ammi

*Asg* Ja nu vet jag snart inte vad jag ska säga. Så jag säger nog bara:
Tack allihopa vad gulliga ni är.
Audiatur et altera pars
wow jag ger er alla medlemar rosor :)

#19 Jag håller med dig. alla här inne förtjänar sina egna rosenbuketter.
Audiatur et altera pars
#10 Therese: Tusen Tack vännen men det är Du som borde ha en stor röd ros som gav mig chansen att få den bästa lilla illerkille man kan önska sig.. och det menar jag verkligen, han är helt underbar! - och det är ju inte så konstigt med tanke på vem han har levt tillsammans med.. *ler*
Kram från tessan & Julius