OT Kors i taket!
yup…sara har träffat en pojke…eller ja, inte hälften så seriöst som det låter måste jag ju erkänna…men en kille som gillar illrar! Testade ju min "raggningsreplik" på honom, å han var den ende som inte sprang. Utan konstaterad att det var häftigt att jag hade iller. Nu har han ialla fall träffat mina monster. Och oh my god säger jag bara. Killen var helt salig! han bara stod å gosade med stitch å rickie i famnen. Jag varnade att buffy å rickie kan bitas ordentligt men han sa bara " ja men då får de göra det". han tyckte att illrar var de absolut sötaste djuren i världen, och att de var helt underbara. han kunde inte låta dem vara ifred….å stitch däckade helt salig i hans famn.känns som dolda kameran här måste jag säga, eller åtmisntonne första april ;) Saken e väl den nu, att nu vet jag inte om jag gillar honom enbart för att han gillar mina illrar ;)

Hur hittar man sånna killar? :O
golf.ifokus.se

#0 härligt! :D

Hehe vad kul för dig sara! :) jag håller med killen, hur kan man motstå sånna söta lurvmonster :) Lycka till nu! ;)
Är du säker på det här inte är ett aprilskämt???? 
Sara
#4 nope…inte alls säker faktiskt! väntar mig ett film team och lasse kroner utanför dörren när som helst!
Vad kul Sarae! Mitt förslag till dig är att dejta honom ett tag för att sen se om det kan vara något, typ en månad eller två, då är du mer säker på vad du vill.
. Men han låter ju som en keeper
Mvh Jenny

golf.ifokus.se
#1 man dansar på dem på dansgolvet, så de får be om ursäkt för att de stod i vägen
hehe…men jag blir lite skeptisk till en 31 åring som tecknar serier och jobbar på BR….visst ska man ha barna sinnet i behåll, men vem skall så babysitta mig?

#8 det är ju det du har åsa till. duuuh

Skojigt att han tyckte om pälsarna.
Och du lever i dag, så nu andas jag ut. Släpa hem främmlingar utan att ha förkläde. *morr*
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#9 yup! men jag tror hon säger upp sig snabbt! ;)
hehehe men jag messade ju ;) å jag hade 3 pälsbeklädda förkläden ;)

#11: haha, okej, lite säkerhet där. Men i alla fall. Tur det gick bra. Finns så mycket som kan hända i dagens samhälle så det är bäst att vara försiktig. :-)
#9: *Asg*
Audiatur et altera pars
risken e nog större att jag skadar honom än att han skadar mig i det här fallet ;)….råkade tex sparka honom mellan benen när han satt på golvet med illrarna 

hur "råkar" man nått dyrligt?
#14 det e inte så svårt, tro mig, det har hänt många gånger ;)

Ja det är jag expert på! väldigt lätt..

#15 kanske därför du är singel? du har inte tänkt på att killar faktist vill h
a kvar sitt paket? ;)
#16 ja precis! ingen konst alls!
#17 åh fan, så långt hade jag inte tänkt hihihi

men jag är inte singel…. hur har det gått till då?

#18 tåls att tänka på? ;p
#19 hittat en som inte är lika rädd om sina grejjer? eller kanske tycker att den har gjort sitt ;)
#19 Tur? eller kär ni med suspensoar på hammaplan?
#20 ja kanske…men som sagt, jag gör det inte med flit, e bara liiiite klumpig titt som tätt….å allvarligt, killarna får väl hålla koll på sina kropsdelar å inte drälla med dem här å var!

eller bara en som ger igen=p
ja, så kan det ju oxå vara ;) testa att se otroligt ångerfull och oskyldig ut å fladdra med ögonfransarna….då kanske du inte får igen ;)

Mmm ska köra den nästa gång… =p
nu har karlssloken ringt….det första han frågade var hur det var med illrarna…inte ett pip om hur det var med mig!….å sen handlade 3 min av samtalet om iller, 1 min om annat….ni ser..jag blir aldrig nöjd.. ;)

han hörde väl på ditt tonläge att det var bra med dig ;P

Men var iallafall glad över att han bryr sig om illrarna :D
golf.ifokus.se

haha, sarae blir aldrig nöjd. Först klagar hon på att alla springer åt andra hållet när hon nämner illrarna. Sedan klagar hon på att han bryr sig om dem. ;-)
Börjar smått förstå det där om att kan killar någonsin göra rätt? Kan inte vara lätt att vara kille och försöka sig på att leva med oss tjejer. hihi
Audiatur et altera pars
nej..de kan nog aldrig göra rätt hihihi ;)
#26 ehhh jag låg och skurade toalätt stolen…mitt tonläge hade inte kunnat vara värre ;)

haha, inte med dig i alla fall. Vad gör du här förresten. Skulle inte du packa. Eller var det bara för att du inte orkade prata med mig. Din skurk. :-)
Audiatur et altera pars
moahaha jag skulle ju ner å tvätta! har nu hämnats på grannen ;) ooorkar inte packa. måste jag göra det ikväll mamma?

haha, ja jusst ja. det var tvätten ja. Men har du inte packat än?
Japp, du måste göra det ikväll. Då din riktiga mamma inte kan skriva här måste ju jag göra det. Se nu till att packa ner det du behöver så du inte glömemr något. Och så hälsar du till din riktiga mamma från mig i morgon :-)
Audiatur et altera pars

varför har du inte ens nämnt detta när vi pratat på telefon för? MORR!

#33: Va? Skvallrade hon inte för dig ? hihi
Audiatur et altera pars
#33 ooops trodde du hade läst 
#32 men jag VILL inte!!!

#35; Ska jag komma och ta dig i örat? Nu går du och packar med dig.
Audiatur et altera pars
"men jag trivs ju bättre här…där man kan lukta på blommorna"

#37: de får du lukta på en annan gång. Gå nu och packa med dig. Knäppfia.
Audiatur et altera pars
jag äter ;)

haha, vad ovanligt. Men nu kan du inte skylla på mig i alla fall. hihi
Audiatur et altera pars
nej, för en gångsskull ;) hur känns det?

Riktigt bra. ;-) Om än liiite ovanligt. hihi
Audiatur et altera pars

Sarae> Hur har det gått då, har det blivit något dejtande`? *nyfiken*
#43 jodå..han ringer å hör av sig å vill att vi skall ses…men jag e på landet å drar ut på det :P

spelar svårflörtad? Eller ÄR svårflörtad… hehehe…
#45 skulle nog vilja säga ÄR svårflörtad….vet inte om jag e så intresserad…trivs nog för tillfället bra med mitt singel liv ;)

haha grattis…