Hälften iller...
…hälften utter… eller en Rain vilket som.
Det hör inte till vanligheten att mina barn får chansen (eller är intresserade av) att stjäla mat… men av dagens bufée på mozarella, tomat, vitlöksklyftor, bröd & brieost samt prosciutto… valde Rain helt klart det mest illerlämpliga alternativet!
Notera det utterlika greppet om bytet… hon är inte helt som hon ska den damen… men ja.. hon har helt klart ett väl utvecklat tumgrepp!

Åh! Finaste Rain! Inte som andra barn, men bäst ändå!
"Wrong in all the right ways" - kullen är äntligen här! Följ valpdagboken på min hemsida
Den lilla pestråttan! Helt underbart söt är hon!
Hälsningar Malin
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Underbart sött
Medarbetare på Chinese crested ifokus.
Heheh vilken skönhet! Tumgreppet måste gå i släkten, Razz brukar sitta och hålla i sin vitamin pasta själv när det är öronrens tajm eller kloklippar tajm. De är helt enkelt väldigt begåvade med händerna de där 
Underbar! :D
#3 och MEST!!!
#4 yup… mitt lilla helvete :P
#5 :D
#6 haha ja.. det går helt klart i släkten… och sedan korsade jag in MJ som tydligen är en koala… sen blev det bara värre :P
Rain som valpis:
Hade det inte vart för att hon aldrig stod still hade jag sagt sengångare…

Hade Rain fått bebisar med Artax så tror jag de hade evolutionerat sig själva till trädlevande djur… OCH utvecklat tummar! 
"Wrong in all the right ways" - kullen är äntligen här! Följ valpdagboken på min hemsida

Ska Rain bo hos någon så ska hon bo hos mig. Det sa hon första gången hon trasslade in tassarna i mitt hår som liten skit-bebbe.
Så det så!
#9 och 11 Haha vilken liten apa!
Devlin gjorde någon provariant av greppet förra sommaren när han hade fått tag på en groda. Då höll jag honom upp och ner och försökte få han att släppa, för kände om jag försökte bända upp käkarna skulle han bara hugga tag hårdare i det stackars djuret.
Då sträcker han fram båda framtassarna och fumlar under hakan och försöker fånga den mellan tassarna när den ramlar 
Men bra skön är hon med sina maniskt fastklamrande poser :D
Hihi, en liten klätterapa, så söt!! :-D