Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 277 ggr
*L*
0

Hundifokus

Eftersom iFokus inte har hittat någon Sajtvärd till Hundar.ifokus skulle inte Åsa passa?

Eller vad tror ni ska vi tipsa dom bara inte om Åsa bara inte hon lämnar forumet.

Faxlin
0

Jag tackar för förslaget du har. Att vara Sajtvärd för hundar iFokus skulle vara jätte skoj. Och självklart skulle jag inte överge er här inne på iller.
Tyvärr kan jag meddela att grabbarna som håller i iFokus inte vill att man är värd för mer än en sajt. Lite trist kan jag tycka, som nästan önskar att jag kommit på det här om hundar innan jag drog igång iller. Men samtidigt skulle jag inte för allt i världen vilja önska denna sajt ogjord då jag tycker det är fantastiskt trevligt att ha er alla samlade här.
Mvh ÅsaF

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

*L*
0

jag tror att du skulle klara det

du värkar vara den rätta personen

Faxlin
0

Tack *L*
Jag tror också att jag skulle klarat det. Men som sagt var, då skulle jag valt hudar istället för iller. Så det hade ni kanske inte heller velat. hihi

Audiatur et altera pars

Therese-jhfd
0

Men Åsa, tror du inte att killarna tycker att det är oki om du startar upp sajten så länge, så kanske det kommer någon som kan ta över den sedan?

*L*
0

fick reda på att staffan kanske har hittat en person men vem säger han inte :)

Faxlin
0

#4 Nej, Therese de tycker inte att det är okej att jag startar upp den. Har försökt med det förslaget redan. hihi

Audiatur et altera pars

Therese-jhfd
0

Hmm, då får vi fundera vidare då… *ler*

Faxlin
0

Japp, vi får se hur det blir. Tydligen vet *L* mer än oss. Så vi väntar och ser vad han säger. hihi

Audiatur et altera pars

*L*
0

nej jag vet inte mer än ni :)