Iller iFokus

Iller

Etiketterutställningarträffar
Läst 1340 ggr
[HannahoHenrik]
0

Illerträff i Örebro

Hej hej!

Tänkte kika om intresset fanns för en illerträff i örebro i sommar typ i juni? vet att det finns en del illerägare i Örebro och runt om. Skulle varit roligt med en träff med lite aktiviteter. Tänkte höra om det är nån från stan som isåfall skulle ha lust att hjälpa mig annordna något sånt i framtiden?

Än så länge är det bara på planeringsnivå men tänkte jag skulle kolla intresset o så först innan man planerer mer

illernettan
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#0 Vill ni ha besök av AMHS? Det kan ju locka lite fler människor.

Hillbiörns illrar finns på Facebook.

TottsiGirl
0

Jag kommer oxå gärna om de passar..
Kan ta med Hungry Ferrets oxå om någon är intresserad :)

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

[Mikkiz]
0

Det tycker jag absolut att vi ska ha! Kan jag hjälpa tll med nått så är det bara att hojta:)

Jeeessiicaa
0

Jag ska snart köpa en liten plutt så då kommer jag jätte gärna :)

Ceciliaolucifer
0

Är man bjuden eller? :)

Madde
0

Jag är intresserad. Vet inte vart träffen ska vara men jag har i alla fall skaffat köksbord och sånt sen förra träffen. =))

Sen finns det rätt mycket gräs här där jag bor då jag bor lite avsides fast ändå centralt.

Butiker är aldrig fel att ha på plats. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

VeronicaKahlbäck
0

Kommer mer än gärna om jag inte jobbar:-) hjälper även gärna till om det skulle behövas!

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

MaaariaS
0

Jag kommer gärna!!!

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

[HannahoHenrik]
0

Oj så roligt med så mycket respons redan!

#1 o #2 jaa affärer är alltid roligt!

Hmm låt mig tänktaCilla…. ;)

Örebroare ja jag tänkte typ att man kanske kunde planera ihop eller nåt, eller gärna att folk kommer med förslag vad som ska göras. Jag har själv ganska dålig fantasi, skulle gärna ha hjälp med typ tipspromenad o dyl :)

Madde: Jag tänkte typ Svea parken, väldigt centralt o så beroende på om det kan tänkas vara för mkt folk där. Ev tänkte jag om man kunde vara i trädgården på en villa jag vet där runt så har man privacy. Men beror helt på vädret då jag vet att husdjur tyvärr inte får vara inne i själva huset :( och sen om man kan få tag på lite mer stolar för finns bara utemöbler för ca 9 pers, o jag hoppas ju givetvis att det kommer fler :D

Igen jätte kul med så bra o mkt respons nu blev jag riktigt pepp på det här!

sofie
0

Jag hjälper gärna till :) Vore super skoj om det verkligen blir av och det kommer långväga gäster också ;)

kredka
0

Örebro träff låter bra :) Kanske jag lyckas komma med min skräckslagen pippis :)

Välkommen till ferretplanet.se :)

VeronicaKahlbäck
0

Är det några speciella datum som kan vara aktuella?

Jeeessiicaa
0

Jag bor en bit utanför örebro bara så jag hjälper jätte gärna till :)

Skulle ju även gå att ha det en bit utanför Örebro, typ Hallsberg eller något då dom har tågstation och inte är så stort och svårt att hitta i :) Med mycket ställen för att just kunna ha en iller träff, finns ju även bra parker inne i Örebro också men risken är ju då som sagt att det kan vara mycket folk och även svårt för folk runt omkring att hitta.

illernettan
0

Jag håller koll i tråden och när datum, plats osv är bestämt så kollar jag med Anders så att det inte krockar med någon utställning vi ska på. Kul att så många verkar intresserade :-))

Hillbiörns illrar finns på Facebook.

becka89
0

jag och sambon är sugna på att komma med våra två pälsisar, fast allt beror på datum och sånt

HannaM
0

Har jag bara någon att åka med och kan så kommer jag gärna.

[HannahoHenrik]
0

Jag tar tacksamt emot all hjälp jag kan få, när det är mer besämt kontaktar jag er örebroare som vill hjälpa till så kan vi smida planer ;)

Jag tänker antingen helgen innan midsommar eller helgen efter. Vad skulle passa de intressade mest? Datum kan dock komma o ändras.

Tänker att vi först ev kan vara i en park i stan, beroende på hur många vi blir o sen kan om några har lust förflytta oss till ett närliggande hus och grilla. Eller är vi bara vid huset hela tiden beroende på lite hur många som kommer.

VeronicaKahlbäck
0

#17 svårt för mej att säga datum då jag bara får två veckors scheman. Men allt går att ordna! Om jag ska välja beroende på annat säger jag helgen efter midsommar:-) plats för mej spelar ingen större roll men önskar grön områden samt att det inte kryllar av icke iller människor haha.

JossanH
0

Jag vill också gärna komma :) Men kan ju också bara om jag inte jobbar. Förhoppningsvis kan jag dra med mig Hanna också! Det är ju inte allt för långt härifrån :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

Madde
0

Helgen efter midsommar kan jag tyvärr inte då jag fyller 30 och säkert kommer ha lite planer för mig själv och mina vänner. Så gärna inte den helgen.

sofie
0

Åhh nej inte dom helgerna, helgen innan midsommar jobbar jag till stängning och helgen efter det är jag i gbg. Skulle det krisa får jag ta och komma efter jobbet i värsta fall, vill ju inte missa alla illergalningar :)

[HannahoHenrik]
0

hmm okej, vad säger ni andra? helgen efter helgen efter midsommar? men då är vi inne i juli.

Jeeessiicaa
0

Hittills går det när som hellst för mig, men har inte fått mitt sommar schema än men det ska nog gå bra vilket som :)

sofie
0

Hahaha den helgen fyller jag 25 så det funkar inte :p Men jag tänkte att jag ska kolla med min kollega om vi skulle kunna byta pass helgen innan midsommar. Då slutar jag kl 14 och det funkar ju för det är ju nära från jobbet till sveaparken om vi ska va där :)

[HannahoHenrik]
0

Grejen är att jag vid närmare eftertanken inte tror att jag kan helgen innan midsommar. Så det måste nästan bli efter tyvärr… ska kolla upp mer

Madde
0

#25: Jag fyller 30 helgen efter så då kommer tyvärr inte jag kunna medverka.

JossanH
0

Helgen innan helgen innan midsommar då??

Sajtvärd på Iller.ifokus

[HannahoHenrik]
0

Då kan tyvärr inte jag, har lite o syssla med tills innan midsommaren verkar det som. Hmm blev svårt det här, får nästan bli så att man bestämmer ett datum o så hoppas man att det passar så många som möjligt. Vore kul o ha det innan allas semestrar börjar i juli.

Jeeessiicaa
0

Ja men går det inte att ha det någon annan helg än just innan eller efter midsommar? :)

VeronicaKahlbäck
0

Är alla upptagna både lördagar och söndagar? Har mycke planerat med sen jobb men det mesta går att lösa:-)

Jeeessiicaa
0

Jag vet inte riktigt när jag kan men för mig går det alltid att byta arbetstider med någon annan :)

[HannahoHenrik]
0

Som det ser ut nu måste det bli lör el sön den 2 el 3e juli. Hur många kan då måntro? Får vi se sen

sofie
0

På söndagen den 3 juli passar det för mig utmärkt :)

Madde
0

Eftersom jag fyller 30 den 3 Juli så kommer inte jag kunna medverka. Hade varit trevligt men jag får tyvärr avstå då jag har lite andra planer.

Kan hända jag hade planer att bjuda lite illerfolk här i örebro just den dagen. Så gäller väl att vara ute i god tid.

Men men det blir som det blir. =)

[HannahoHenrik]
0

Madde du kan inte 2e juli då?

Madde
0

Jag ska på kalas den 2:a juli och sen funderar jag på att ha en bjudning för vissa personer på lördagen och vissa på söndagen för att dela upp folk lite så det inte blir allt för mycket här hemma. Har ju inte jättestort.

Så nej jag kan inte alls den helgen tyvärr.

emoflickan
0

Jossan jasså! ;) helgen innan midsommar kan jag söndagen, dvs den 19.e, helgen efter midsommar dvs 2.a-3e juli är jag helt ledig!

sofie
0

Kan vi inte ta söndagen innan midsommar då? 19 juni alltså.

[HannahoHenrik]
0

Jag kan tyvärr inte då har jag upptäkt

JossanH
0

Jag jobbar helgen innan och helgen efter midsommar.

Sajtvärd på Iller.ifokus

sofie
0

långhelgen som kommer snart då? Kan inte nån dag där funka

Ferrets
0

Kan tänkas åka ner med min lilla kille. Beror dock på när det är.

JossanH
0

tror jag kan tors, fre långhelgen, inte annars..

Sajtvärd på Iller.ifokus

[HannahoHenrik]
0

Jag kommer inte kunna under juni, har en del skola o syssla med.

JossanH
0

Det är iof roligare att ta det i juli när man fått hem valpen ;)

Sajtvärd på Iller.ifokus

Ceciliaolucifer
0

Kan trådstartaren bestämma ett datum för sin träff så att man kan boka in den?

Vissa kan komma, andra inte så är det alltid. Så bestäm ett datum så får vi se om jag kan Flört.

Johan-Lindh
0

Har ni kommit fram till något datum ännu.Vill veta så man kan boka den dagen.mvh Johan