Iller iFokus

Iller

Etikettmedlemmars-illrar
Läst 202 ggr
ronja
0

Äldst iller?

vem har äldst iller?

ferretgirl
0

Jag vet att min äldste inte är äldst här inne, men jag har 2 som är 5 år. Laban som är 5 år 3 månader och 15 dagar. Hans syster Lina är 4 år, 10 månader och 22 dagar. 3:e äldst är Lilleman som är
4 år 6 månader och 16 dagar. Sen har jag 2 som är lika gammla eftersom även dom är syskon, det är Tiffanie och Tilly som är 2 år 11 månader och 10 dagar. Sen har jag Linas son Sheere Kahn som är 2 år 2 månader och 18 dagar.
Tillys son Nanooq är 1 år 2 månader och 20 dagar, sen till sist (för tillfället) så har jag Nanooqa halvsyster/kusin och Tiffanies dotter Agnez som på söndag blir 16 veckor. Den siste som inte har kommit hem än blir 8 veckor på onsdag och går på arbetsnamnet Göran änså länge. Får se om han får heta detta, eller om det blir ett annat namn, har några som jag går och "tuggar" på.

AmmiG
0

Admiralen är 5 år, det är den äldsta här hemma.

Ramnesgjengen
0

Vi har Simba som er født 15.04-1998 Så han er 8 år og 3mnd, han er ikke helt frisk, men mammas go-gutt.

Så har vi en på 6 år, en på 5 år og en på 4 år.

Trine

ronja
0

härligt att höra om så gamla illrar!Glad

TottsiGirl
0

Min ted e inte älds men jag rapporterar hans ålder ändå grabben är 5 år och 3 månader..

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

elinn
0

Har inte heller forumets äldsta iller men min äldsta hemma blev tre år i år…

TanjaS
0

Min äldsta iller Svea är 9 år. Hon är pigg för sin ålder. Hon är dement, har starr och inget hår på svansen… Förra tisdagen var hon inne och amputerade sin ena tå då hon haft en tumör liknande deformering på den nu är hon piggare än någonsin! :0)

Robinsnel
0

Woodo fyller tretton på fredag. Han är pigg och har återhämtat sig bra nu efter magsjukan.. Tror han är äldst nu..

Tesan
0

Egon 5år

Roland 10mån

ferretgirl
0

Min Laban har nu fyllt 6 år och hans syster Lina är 5 år 7 månader och 14 dagar, sen följer dom andra efter.

illernettan
0

Wanda är född -00, hon fyller sju år 19/5. Hennes son Lurventufs är född -02 och fyller fem år 10/5. Fizzelia är född -01 och fyller sex år 7/4. Popp Off är en hitteiller så vi gissar att han är lika gammal som Fizzelia. Estrella är född -04 och fyller år tre år den 19/5.

En ganska kul grej är att den äldsta och den yngsta är födda på samma dag.Glad

Hillbiörns illrar finns på Facebook.

AlbaStiffler
0

Alba är snart 7 bast… *måste kolla när hennes födelsedag är* Sjuk åldring som fortfarande knatar på. Stifflan är bara 4 snart….