Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 902 ggr
[Ai-chan]
0

iller i Bollnäs

Hejsan! Jag undrar om det finns iller i Bollnäs eller i närheten, kanske i Söderhamn?
Själv så bor jag i Bollnäs.

VeronicaKahlbäck
0

Finns två till salu i Bollnäs men vet ingen som bor där, ligger inte det nära Gävle? Där finns det iaf ett gäng.

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

[Ai-chan]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Okey. Hade velat hälsat på hos någon uppfödare, eller någon som har ett gäng illrar för att se hur de är.

VeronicaKahlbäck
0

Närmast dej borde väl vara Åsa i Älvkarleby. Hon har hakuna matatas uppfödning och är även Sajtvärd här.

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Faxlin
0

som vermonica sa så finns jag i Älvkarleby med ett helt gäng pälsar som du gärna får komma och hälsa på. :)
Jag och pälsarna ska vara med på Fallens dag så om du tänkt dig åka dit så finns det även där illrar att mysa med. Men annars så är jag oftast hemma så vill du komma hem till mig och träffa några vildar så är det bara att hojta till. :)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

[Ai-chan]
0

Vad är Fallens dag? =)  Vart ligger ungefär Älvkarleby? Aldrig hört det stället tror jag. =)

Faxlin
0

#5: Fallens dag är ett sätt för min komun att marknadsföra sig liiite :) de släpper på en himla massa vatten i fallen och så finns det en massa stånd med godis och annat smått och gott som man kan köpa. En del uppvisningar från brukshundsklubben, musikkåren och en del annat sådant brukar det oxå vara. :)

http://www.alvkarleby.se/turism/fallens-dag.asp

Älvkarleby ligger ca 2,5 mil söder om Gävle om det ger lite mer hint om vart :)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars