Bästa barnvakten
Åh, nej. Vilka sötnosar!
naw så söta, vi har också kattungar, men vågar inte släppa min iller med dom för tänk om hon blir arg eller nått och typ "dödar" katten hahaXD men ha hållt i henne så att kattungarna ha fått lukta lite på henne,hon fick en o annan lös liten tass smäll på sig haha! :)
(eller har ja fel? kanske katten som är farligast mot illern haha)

Alla mina illrar förutom Misool har hälsat på kattungarna nästan från start. De rumlar runt tillsammans lika klumpiga allihopa.
Misool är skendräktig och anser att de gör sig bäst som tandtråd så när hon är vaken så delar jag på dem.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vad söta!
Önskar vi hade det så lätt när vi hade katt bebisar också. Skrollan hatade dem =(

Haha sött, Zebben bara älskar katter av alla storlekar:-)
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Vad gulliga dom är! Kan se Freddie i den pälshögen oxå 
//Denise
haha denna hade jag missat…så sjukt gulligt! fina fina molly!

#6 Freddie är verkligen snäll mot kattungarna. De kan norpa en bit kyckling medans han står och äter den. Han stjäl inte tillbaka den utan gå och hämtar sig en ny bit istället. Det ä kärlek det.
Annars är ju hans bästa polare Gwen, vet inte om han har läst stamtavlan och fattar att han och Gwen är släkt.
Freddies farfars mor och farfars far är Gwens farmors mor och farmors far, och så vidare bakåt.
#7 De är lite speciella dessa Härryda-barnen, man kan inte säga annat.
Kan ju också tillägga att Misool den senaste veckan har slutat använda bebisarna som tandtråd och nu leker hela flocken, både illrar och katter tillsammans.
Det är helt klart lite snubbel-varning här hemma just nu.
Vad underbart att Misool också kan vara med och leka nu…
Medarbetare på Chinese crested ifokus.
Så söta dom är tillsammans :-)