illerbajspåsar sökes!
Har varit ledig idag och kom upp riktigt tidigt så fixade det som behövdes göras för att sen ägna hela dagen åt pälsarna. Idag har alla varit ute på individuella promenader på sådär en timme var, idag fick dom även lov att leda promenaderna så vi gick alltså dit dom ville. Har självklart fått sjutusenfyrtioen frågor men bara dom vanliga. Gick förbi ett bygge med Zebben samtidigt som deras lunch slutade så det blev en halv folksamling men han var som vanligt TOTALT ointresserad men passade på att sätta sej mitt i denna ring av folk för att bajsa.. Hmm något pinsamt… Så i framtiden ska jag aldrig gå ut utan något att plocka upp avföringen med, i vanliga fall brukar jag hinna se och sätta dom på ett mer lämpligt ställe.. Men både illrarna och människorna idag har varit så roliga och snälla så. Aylinh fjantar ju som vanligt men det har blivit sååå mycket bättre, först blev alla ganska stressade av flytten men nu verkar det nästan som att den varit bra för dom. Zebben är piggare. Aylinh något tryggare. Nailia väldigt mycke busigare. Ja kan nog säga att så långt tjejerna kommit nu är jag nöjd med, Självklart kan de bli bättre men nu känner jag att alla har ett bra liv. Det som faktiskt saknas är en riktig buskompis till Nailia då Zebben bara vill leka med mej och tycker hon är pesten själv, Aylinh har inte riktigt förstår detta med att leka - inte ens med Nailia, hon vill leka med mej men tycker det är lite svårt då hon inte riktigt förstår mitt kroppspråk - vilket förhoppningsvis kommer.
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Jag har alltid med mig en eller två hundbajspåsar när jag går ut med min illergrabb. Man vet aldrig vart han sätter sig. 
Med vänliga hälsningar, Sophia
Medarbetare på Matlust och Exotiska djur

Bajspåsar is the shit….om man säger så.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Japp bajspåsar är verkligen något jag inte går utan.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Jag köper bajspåsar på ÖB, Rosa och jättefina 

Kanske ska tillägga att jag nyss flyttat och där jag bodde förut var jag ute och gick mer avsides och inte mitt i stan, där behövdes liksom inte påsar. Sen att det aldrig skulle falla mej att inte plocka upp efter hund men nu är riktiga bajspåsar på inköpslistan.
#0 Eeeeh, Willow!? Hon är som studsboll! Är aldrig still och Marcello tycker att det går för fort.. han tröttnar ;)
Sajtvärd på Iller.ifokus

#6 ja en Willow:-P Tror du hon finns för uthyrning? Förhoppningsvis blir det någon förändring hemma, känns inte direkt aktuellt att skaffa en till med enda anledning att Nailia ska få en buskompis, Om det fanns garantier för att det skulle fungera så visst men känns lite som lotto haha. Men kanske skulle prova att skicka henne på dejt!
Willow är här o älskar bus med studs studs studs o jaaaga! :)
Ja jämfotahopp! Kan Nailia det så är hon nog en given lekkamrat :P
Sajtvärd på Iller.ifokus

#8 vi kanske skulle testa om dom tycker om varrandra någon dag?:-) #9 jodå studsas gör det, helst i sidled, alla fyra ben i luften mest hela tiden!