Gudföräldrar
Hur många är det som skaffat gudföräldrar till sina älsklingar?
Jag menar, ifall något händer så vill man ju inte att illrarna ska råka illa ut.
Har ni informerat era nära och kära om det isåfall?
Jag fick nämligen förfrågan om jag ville bli gudmor åt illrarna som bott här i några dagar. Jag är riktigt röd nu, sitter faktiskt med tårar i ögonen. Jag anser att det här är minst lika stort som att vara gudförälder åt ett barn.
Jag har väl min mamma som direkt skulle snappa åt sig stitch om nått hände mig. Hon är även gudmor åt hannas Sam uppe i umeå. Buffy å Rickie får jag väl tvinga på Åsa, har svårt att se att någon annan skull vilja ta dem.
Men allvarligt, det är en mycket viktig sak du tar upp! Förstår att du är rörd och stolt!
Jag har inga gudföräldrar åt illrarna men jag har skrivit ner allt som rör illrarna och det sitter i deras pärm. Bara utifall att..
Sara

Jag har själv inte tänkt så långt på vart mina raringar skulle ta vägen om något hände oss. Jag tänker ju bara, "jag är ju gift". Jag tänker bara att isåfall tar väl han hand om dem.
Men tänk om vi båda är med i en bilolycka?
Jag måste nog tänka igenom vad jag då skulle göra.
Jag tror faktiskt att jag ska be Falo bli mina illrars gudfar, men endast om han också tar Ior.
Det är ju lite svårt när man har fyra stycken. Det gäller ju att tänka till, vilka kan delas upp? Det är inte alltid man har någon som kan ta alla fyra.
Jag tror att mina skulle delas upp ifall de var fyra. Turbo och Chilli, Trixie och Ior. Skulle det bli efter att Chilli gått bort så måste alla tre gå ihop.
Jag vet inte så många som går ihop med Ior. Han är en speciell iller som inte alla precis älskar. Han är tjurskallig och väljer sina människor med omsorg. Han valde ut Smurfb (Joel) på träffen i Nyköping. Jag blev rejält chockad att han hittade någon som han tyckte om.
Det här tål verkligen att tänkas på.

Tänkvärt. Jag tar för givet att de får stanna i min familj. Om inte annat att de kommer till Veronica och Sara faktiskt.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Det va väldigt tänkvärt. Vi har nog ingen i våra familjer som skulle vilja va gudföräldrar åt våra :(
#4 blir oerhört rörd här borta!

Men det är ju det som är bra med illervärlden. Där har man en annan familj. Min syster skulle aldrig kunna tänka sig att ta illrarna, ännu mindre min pappa. Mina svärföräldrar vågar knappt peta på dem idag. Nä, då kliver mina vänner in, min självvalda familj.
Ja den jag tror vill ta hand Bianca "ekorren" och Betty "Taxen" är ju självklart sarae. Tara skulle nog Anna-Carin och Emelie få ta hand om.
Här är det Jonas o josefin som är gudföräldrar..
#8 ååh klart jag skulle ta hand om töserna *slurp!*
jag har ju hanna lite som en Gudmor här.. ;)
eller jag har iaf bett henne att omplacera dexter o pegasus (o ev triton också.. om någon vill ha honom) till ett o samma hem där det inte bor andra illrar. pegasus skulle nog hellre dö än att bo ihop med hannas tjabo som han hatar över allt annat.. ;)
skulle inte någon vilja ha 3 illrar så skulle triton få stanna hos hanna! hoppas bara hon samtycker! hehe
Skulle aldrig kunna dela på Pegasus och dexter helst inte triton heller men om man var tvungen så skulle han nog ändå anpassa sig rätt bra i ett nytt hem..
Sajtvärd på Iller.ifokus