Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 322 ggr
holtz
0

OT. GULD!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag måste få stila. Detta är stort. Min kära lillasyster är världsmästare. VÄRLDSMÄSTARE!!! Tjejerna i Team Surprise från Landvetter, teamåkning (konståkning) tog inatt GULD i Canada. MIN SYSTER!!!! Sitter och gråter och ler här hemma nu…GråterSkrattande

Bilden är tagen från SMguldet förra året. Min syster till vänster!

DG
0

Häftigt! Grattis till syrran!

Nettan
0

Åh vad stolt du måste vara och det med all rätt !  Grattis till guldet i familjen ;-)

[jenkass]
0

va häftigt! =)

[tiiia]
0

Ååh va häftigt Skrattande Grattis till din syster då. Glad det måste vara en riktigt underbar känsla att vinna något så där stort Glad

sarae
0

å va häftigt! Grattis till syrran…å grattis till dig som har en så häftig syrra ;) Ps..sjukt va lika ni va!

Faxlin
0

Ohh, vad häftigt. det är en titel att vara stolt över- Massor med grattist till din syster. Och jag förstår att du är stolt över henne.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Smeagol
0

Gud vad fränt=) Brukar sitta och titta på konståkning och drömam mig bort..haha=) Grattis till din syrra!!

holtz
0

Tänkte bara ge er länken till en liten halvkass kvalité av syrrans ena tävlingsåk i Canada…Detta är det fria (långa) programmet…GRYMT :D

http://www.youtube.com/watch?v=5HPfk1dIEuM

sarae
0

suck den laggar! jag ville ju verkligen se!

holtz
0

#9 ja kommer få dom på skiva..dvd tror ja..du kommer en vacker dag va så illa tvungen å se :P

sarae
0

tjoho ;) Tycker faktiskt sånt e jätte kul att se!

sarae
0

nu har jag å mamma kollat! shit va häftigt! grymt imponerad!

skrellet
0

läskigt. jag som knappt kan bromsa. jag skulle krockat 5000 ggr ><

Malin-A
0

d va riktigt häftigt… samma här grymt imponerad =)

Madde
0

Coolt, visste inte ens att man tävlar i sånt. =)) Får hålla med sarae om att du och din syster är grymt lika varann.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Faxlin
0

Så imponerad, jag tycker mycket om att kolla på sådant. Och det var dessutom roligt att höra komentarerna i filmen med.
Grymt imponerad.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Alex
0

Vad häftigt det var! Vill också kunna sånt där ju..:P

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

TottsiGirl
0

WOW!! Förstår att dom vann!! Fantastiskt snacka om att det måste ligga MASSA träning bakom nått sånt.. jösses många ben och armar som inte ska krocka!! Men helt udnerbart att titta på!!

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."