Tjock?
Alba har börjat bli ganska rund om nedre delen av magen, jämför med Samson som är ganska jämn. Har ingen bild nu men ska se om jag kan lägga upp imorn. Någon som vet om det kan vara något farligt? Om hon skulle kunna vara svullen som symptom på något annat? Hon är pigg, äter och dricker som vanligt och det gör inte ont när man klämmer på det och det är bara mjukt, inga knölar eller så. Hon ser nästan ut som om hon vore dräktig och det precis hade börjat synas. Antagligen är hon bara tjock… Fast hon äter bara vitalin och får lite vetegroddsolja ibland + att de ska få torkade kycklingvingar från och med imorn. Min inneboende tog lite bilder så jag lägger upp imorn kväll.

Ni som kommer på träffen imorn kan ju klämma på henne också och säga vad ni tror. Antagligen är väl lösningen "promenera mera!" :P
Illrar är ju ganska bra på att ändra kroppsform under året och ingen är den andre lik. Endel illrar ser ju ut som om dom svalt en badboll medan andra ständigt ser ut som undernärda räkor ;)
Motion är ju förstås alltid bra. Hur gammal är hon?
Det är ju förstås bra om andra illerkunniga kan klämma lite på henne :)
Sajtvärd på Iller.ifokus

Fick konstaterat att hon bara är lite rund idag på illerträffen. Båda mina är ju ganska kralliga men tydligen inte för tjocka i alla fall! Tycker också att bollmagen har krympt lite… Hon kanske hade gaser igår… (Kom hem från landet, haft illervakt ett tag och tyckte hon va rundare igår när ja kom hem)
Hon är 10 månader nu och väldigt liten i övrigt.
Gosmage var det. 

Haha tack Cecilia! Bra definition!
hahah :) Den miniatyr iller skulle vara tjock? ;) Hälsa brorsan ;)
Välkommen till ferretplanet.se :)

hihi hon har en liten kula på magen ;)
Skönt att hon bara var lite mullig, ibland blir man nojjig men hellre det :-)

Ja faktiskt! Man vet aldrig!