Night fun
Hade lite brottom innan jag drog till jobbet. Glömde säkra jordsäcken i badkaret. Satte ur den när jag duschade, tänkte att jag kan ju hålla dörren stängd. Men ungefär där stannade mitt minne att fungera :-P
Kom hem från jobbet. Gick på dass. Pysslade med råttorna och ryckte hunden lite. 3 timmar passerar och illern har skumt nog flyttat in på toaletten. Varit där sedan jag kom hem. Så kul är inte golv brunnen även om toan verkar vara allmänt skoj att spendera mycket tid på. Men inte så här länge. Men inte kunde man komma på någon speciell orsak.
Sedan var det dags att ta en tur på toan igen…. herm herm… Ja just fan..
Hade visst glömt bort något XD
Vissa saker verkar illrar ha en näsa för att komma på. Speciellt att märka vad matte råkar glömma bort och passar på.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Ha ha,

Så kan det gå!
Problemet med illrar, man tror man har säkrat alls, och så glömmer man någon detalj ändå som ställer till med mycket stök…

Hahaha! Var glad att de inte började ta med sig all jord till under soffan! Det hade min grabb gjort…. 
Med vänliga hälsningar, Sophia
Medarbetare på Matlust och Exotiska djur
Hihi, då fick du städa sen :-)
Hehe, jag kom hem till ett jordstampat golv en gång när killarna tagit sig upp i ett fönster med 7 härliga blomkrukor ;)
Sajtvärd på Iller.ifokus
Hahaha, härligt!
#5 haha.. glad att jag ännu sluppit det helt. endast fått min laptop dränkt ett par gånger från att glömma vattenglas bredvid, samt blivit besluten på saker.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.