Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 937 ggr
UlrikaD
0

En Västerås-tripp:)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Igår åkte jag hem till Denise i Västerås där jag även mötte upp med förra årets valpköpare Erika och Robbin som hade med sig Galahad.

Galahad som då är bror till min Gwen och son till Molly.

Var så jäkla roligt att träffa honom igen och se hur otroligt lik sin släkt han är.

Titta själva.Skrattande

UlrikaD
0

Gose-björnen!Kyss

UlrikaD
0

Det var jobbigt att springa runt och busa med massa andra illrar så han somnade till slut sött i Erikas knä.

Undrar vad Molly och Gwen hade sagt ifall de träffat honom.

kredka
0

en riktig snygging måste jag säga undrar bara hur kan han vara både syster till Gwen och son till Molly :DD

Välkommen till ferretplanet.se :)

UlrikaD
0

Fanns ingen som helst möjlighet att sno med mig Skrutten hem igen, Erika och Robbin hade järnkoll och kunde räkna till tre så attans.

Den jag däremot kunde kidnappa med mig hem var Freddie (f.d Shaco) så han traskade glatt med mig hem igen. Eller traskade och traskade, vi åkte tåg.Flört

UlrikaD
0

Äsch, var inte så fånig. Ta bort det här dumma kopplet, jag ska inte gå nånstans….lovar!!Oskyldig

UlrikaD
0

Försök inte lura mig, jag såg minsann hur du stoppade ner en falukorvs-macka här. Ge mig!

UlrikaD
0

Aha! Jag hittade den!Skrattande

UlrikaD
0

Vaddå inte äta falukorv, vad är det för dumheter, vem har sagt det?

Ska du ta med mig hem får du väl mata mig åtminstone!

UlrikaD
0

Är vi framme snart?

UlrikaD
0

Är vi fram…..zzzzz.Flört

UlrikaD
0

Väl hemma så ville Freddie gärna fortsätta sin tupplur, men Gwen tyckte att han behövde tvättas innan han fick flytta in.

UlrikaD
0

Freddie träffar Smulan för första gången. Sniffeti-sniff.

UlrikaD
0

Kom och gosa med mig i soffan.

UlrikaD
0

Det hör väl inte direkt till vanligheterna att jag serverar grädde i soffan. Men ibland får man fjäska lite.

Gwen fortsätter att tvätta Freddie.Flört

UlrikaD
0

Freddie fortsätter att slicka fatet medans Molly och Nalle tvättar honom.Skrattande

UlrikaD
0

Kyparn! Kan vi få påfyllning här, det börjar ta slut!

UlrikaD
0

Blir det bra såhär?

UlrikaD
0

Ha, ha, ha, inte berätta roliga historier sa jag ju. Jag ville se tuff och farlig ut på bilderna ju.

UlrikaD
0

Imorse när jag vaknade hade jag en iller på huvudkudden. Hör ju inte till ovanligheterna direkt det brukar oftast vara Molly. Men bredvid Molly på kudden låg Freddie.

UlrikaD
0

Men hörru morsan, kommer du närmare med kameran så petar du ut ett öga på mig ju.

UlrikaD
0

Ok, nu har du visat att jag som tuff kille sover på ett blommigt örngott, kan vi somna om nu? Jag hade faktiskt en lång dag igår, jag har inte sovit färdigt än.

UlrikaD
0

Passa tider? Det var det löjligaste jag har hört.

Men gå du bara, jag är säkert här när du kommer hem igen.

Och där var jag tvungen att springa till spårvagnen. Men när jag kom hem igen så hittade jag honom i en hög med Molly och Gwen så han såg ut att ha klarat min frånvaro alldeles utmärkt.Skrattande

UlrikaD
0

#3 ASG! Ja, det kan man ju verkligen fundera på. Har ändrat nu.Tungan ute

VeronicaKahlbäck
0

Vilka fina killar, har hört någonting om att du baaara tittar på illrar?;-)

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

MaaariaS
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Åh va bra att han fick kompisar direkt……så fin killeKyss

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

UlrikaD
0

Brukar faktiskt bara titta och hoppas att de får bra hem. Men Freddie var någonting speciellt, kändes i magen att han skulle passa in här.

Och så som illrarna tog emot honom med öppna tassar här hemma så stämde det ju alldeles utmärkt.Skrattande

MaaariaS
0

#26 Japps helt underbart!!!Dom tyckte nog att han var lika söt, som vi tyckerKyss

animal-lover
0

Helt underbara bilder och jag är så glad att dom kommer så bra överrens Skrattande Fast "mammas" björn går ju ihop med allt Flört

ElinaPersson
0

Åååh lilla killen <3 han slutar aldrig charma mitt hjärta SkämsKyss bli inte rädd den dagen han är borta, då är det bara jag som lagt beslag på honom igen :P

Så skönt att se att han trivs och att ditt gäng trivs med honom, jag visste att han skulle bli en ladies man Flört

S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

zickan
0

Haha underbar bilder.
Hade man vetat kunde man kanske stoppat in nosen och sagt hej ;-)

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

[Nathalie62]
0

Hi hi vilken underbar morgon och läsa det här. så fina dina illrar är.

UlrikaD
0

#30 Ja, du är ju där i krokarna. Tänkte inte alls på någonting, var så exalterad att få träffa Galahad på köpet så jag var helt förvirrad hela dagen.

#31 Tusen tack!Skrattande

Freddie beter sig som om han alltid har bott här. Han står och hoppar med de andra när det är dags för kött och han äter med god aptit allt man sätter framför näsan på honom.

Och igår stal han även ett päron och drog in under soffan, vad han nu skulle med det till?

Molly har fått finna sig i att dela kudde med honom på natten men det verkar hon tycka är helt ok. Så länge jag inte glömmer att klappa henne hela tiden förstås. Gärna även medans jag sover.Flört

Vaknade imorse av att alarmet på mobilen lät väldigt konstigt. Då låg Freddie ovanpå telefonen och han snarkade och mobilen vibrerade så hela sängen skakade. Men upp kom jag iallafall.Skrattande

"Men stäng av datorn och gosa med mig!!"

MaaariaS
0

#32 Åh vilken fin bildKyss

zickan
0

#32 hehe jag förstår precis :-)
Får försöka kidnappa dig någon gång. Kul att få ett ansikte på de man pratar med :-)
Fast det är ju nästan att man borde ta en hel dag och åka hem till dig. Speciellt när du lägger ut alla dessa bilder på illrarna :-P

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

animal-lover
0

#32 Han är så söt tjockisen Kyss Tomt här utan han, brorsan tycker det är jättetåkigt och säger att vi ska kidnappa Galahad så han får nån att släpa på igen Flört

#34 Glömde bort totalt att vi kunde ringa till dig oxå så vi fick träffa dina pälsar (har ju redan träffat hundarna). Får ta och ha en till illerträff bara vi två Tungan ute Eller alla andra i västmanland får oxå vara med för den delen :)

UlrikaD
0

Freddie fick träffa kattungarna idag också. Absolut inga problem. Han sniffade lite och sen var de inte roliga längre.

Tänk om Misool kunde lära av honom och inte tycka att kattungar gör sig bäst som tandtråd.Obestämd

terkina
0

#35 nä, Skrutt får nog stanna här tror jag! (satte upp extra lås och vallgravar när vi hörde att Ulrika var i antågande, och de får nog vara kvar ett tag till!) ;0P. Däremot är vi ju inte helt omöjliga att locka fram om det vankas illerträff! :0)

Medarbetare på fengshui.ifokus

Hemsida: http://www.lillae.weebly.com