Illerträff
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Heeej :D Tänkte kolla om det är någon som ska ha illerträff i örebro eller i närheten?? Jag har en litet kille på snart 1 år som skulle vilja träffa några kompisar :D har har inte haft kontakt med andra illrar sen han flyttade från sin "uppfödare" och det tycker jag är tråkigt!! så hör gärna av er om det blir någon träff i örebro trakten :D Mvh Camilla och illern Göran
Roligt med fler Örebroare med iller!
Vet inte om några träffar häromkring nu. Det brukar vara dåligt med sånt nu när det är kallt o snöigt. Men sen framåt sommaren kanske det dyker upp något vem vet
#1 jaaa, :D
jaha okej men hör du något om någon träff eller liknande i närheten av örebro så kan ni ju höra av er, det vore snällt 
Här finns en till Örebroare med illrar :)
#3 GILLA ;D
Västerås här. Är jag fri och har tid kan jag dyka upp
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Johan här bor i stockholm men åker till örebro med jämna mellan rum så jag åker gjärna på iller träff.mvh Johan
Jag och min sambo bor i eskilstuna och skulle säkert om vi har tid kunna komma med våra två
#7 då bjuder jag in mig själv i bilen med Shaco XD
S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo
Ni ser, de går nog att få ihop nått till sommaren:)
ååhh vad roligt!! skulle ju vara jätte kul om man skulle få ihop någon lite illerträff under sommaren :D

#12 Ååh sötnöt:)
Bor i Kumla i en vecka till men flyttar bara tio mil så om de blir en träff när jag är ledig kikar jag gärna förbi!
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
#7 (BECKA89)
Såg att du hade en iller från devislilleruppfödning, :D Tror våra är syskon, <3 hämtade min därifrån runt samma tid som du hämtade din :D
Va tror ni, ska vi försöka få ihop nått snart? 
Nån som har nått bra tips på vart man skulle kunna träffas? Jag är inte så "hemma" här i Örebro än…
#0 Kom gärna ner till vår illertipspromenad den 14 maj. Det blir tipspromenad, grillning av medhavd picknickkorg med mera. Kika gärna på tråden illertipspromenad. Skövde ligger inte så långt från Örebro.
Hillbiörns illrar finns på Facebook.
#14 jasså vem är mamma till din?? Wilja är mamman till våran kille=)
#15 Vi har ju väldans många parker här i örebro. Och många som ligger nära busshållsplatser om man tar sig med buss. Slottsparken är det ju en bit att gå till. Sån nån park ska vi nog kunna hitta :)
#18 Beror på var man bor, jag röstar på Svea Parken :) Stadsparken är för mkt folk i känns det som
Ja svea parken är det ju inte så fasligt långt till från bussen. Dom flesta går ju till våghustorget, för visst tänker jag rätt när den ligger nära coop konsum på kungsgatan?
Ja du tänker helt rätt. Den ligger där vid Coop nära där i hörnet av kungsgatan/ängatan.
*19, ja jag tror det var wilja, är lite osäker, kommer inte riktigt ihåg XD
skulle ju vara roligt att ses, en liten släktinträff för dom XD hihi :D
mig spelar det ingen roll igentligen vilken park det blir i kan ta mig till alla :D
så bara bestämma var när o hur XD