För gamla tiders skull...
I den här tråden så skulle jag vilja se fina bilder på de illrar som idag finns i himlen. För gamla tiders skull…
Jag skulle vilja se bilder på Albin, Pez, Dex, Göris, Bubs, Chade, Xena, Stitch, Nolita,Tott, Hajen, Kiara, Bilbo, Gimli, Kola, Maja, Criss, Elvis, Molle, Grizzly, Buffy, Amy, Trazan, Norpan, Mysan, Schnappy, Raya, Carl-Otto, Cannaydia, Benjamin, Gustav, Harley och alla andra fina änglar som är älskade, saknade men aldrig glömda.
Jag har tre underbara killar i illerhimlen, älskade Lucifer, finaste Tigern och världens underbaraste Hugo..
Jag och älskade Lusen…
Men gud vilken snyft tråd
Beklagar dom allihop!
S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo
Dom är fina våra skruttar! :)

Grizzly var inte ensam hemma hos mig många månader. Som bästa kompis och vapendragare i alla lägen kom Lurvas.
En stor underbar nallebjörn till omplaceringsiller som styrde de andra illrarna med järntass här hemma. Min pastell-nalle!!
Fick somna in hos veterinären tillsammans med bästisen Grizzly 100723

Och slutligen Pyret som jag skulle vara jourhem åt, men blev handlöst förälskad i innan vi ens hunnit hem.
Jag förlorade henne i sviterna av magsjukan efter en lång kamp. Till slut orkade hon inte och somnade in i min famn hemma i soffan på nyårsnatten 2010.
Det var fyrverkerier till hennes ära och det förtjänade hon, mitt lilla, lilla Pyre.
Vilken fin och snyftig tråd… tänk så många illrar man känt som tassat vidare, men inte utan att lämna tassavtryck i många hjärtan.
Molle, somnade in den 20 juni 2009
Sötaste Buffy Tuff Tuff lämnade oss den 27 Juli 2010, på sin 6 års dag.

Mest älskade, underbaraste Elliott.

Min Drucilla, min tant, min alldeles egna lilla pälsboll, min ständigt, poppande följeslagare somnade stilla in i mitt kök natten till den 9/8 2010.
Min vita prins, min söta nallebjörn, min allra första riktiga kärlek, mitt barn, mitt allt, min Angelus fick somna in stilla i min famn den 11/8 2010. Saknaden efter hans tant Drue var så stor att han inte orkade leva längre.
Det är så grymt att tänka på den yttepytte lilla tiden vi får med våra pälsbollar, jag tycker det kändes som i går när jag satt med en nyfödd Roxxy i handen, eller när vi hämtade hem Angelus och Drucilla och dom båda hoppade och poppade i var sin äna av lägenheten, yberglada över att fått ett nytt hem…
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Carl-Otto den oförglömlige. Hittar inga ord utan bilden får tala själv. Carl-Otto är saknad precis som alla illrar som har lämnat mig. Bodde hos mig i cirka 2 år innan han somnade in 100406. Jag tror att han uppnådde en ålder av sju år.
Hillbiörns illrar finns på Facebook.
Går inte att läsa utan att fälla en tår! Varför är dem så unga alla våra hjärtan för? Varför får vi inte ha dem längre? :'(

Vilken otroligt fin minnestråd men otroligt sorglig 
Det är en stor sorg när dom lämnar oss, tänder ett ljus för min Leo och för andra som mist sina älsklingar.