Gwen på date:)
I måndags tog jag och Lady Guinevere tåget och tutade mot Danmark. Hon hade en date med en het angora-kille i sina bästa år.
Vi har varit och hälsat på där en gång tidigare i år, men då hade min "hjälpsamma" Nalle sett till att Gwen var på väg ur brunst istället så den gången blev det inget. Så det blev till att vänta in brunst nummer två. Och ge Nalle ett implantat under tiden.
Solen sken från en molnfri himmel och det var riktig svensk högsommar….fast i Danmark då:)
Vi hade en liten iller-grill-träff i gröngräset och alla kompisarna var med.
Gwens pappa Rasmus ville vara med på en bild sa han.

ååh vilka turturduvor
hoppas på att du får många fina valpar! fast allt annat är ju omöjligt med dom där föräldrarna 
S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vilka goingar!! Så kär så kär!! Får påminna mig själv om att inte läsa dina "valparna är här trådar" fram över får då blir det svårt att hålla sig :)

#9 Förutom att Gwen efter sin skendräktighet mer påminner om en nakenråtta än en semi-angora iller.
#23 En valpdagbok kommer det att bli även i år ifall det vill sig.
#9 haha :) nu var du elak…
Kan du kontaka mig via pm jag skickade dig om du har tid? Kram

#26 Har svarat dig precis.
#27 såg det precis när sidan uppdaterades efter mitt svar här 
Hihi så söta. vilket party dom har haft. Grattis till mormor.

Hoppas parningen blev lyckad :)

Massa fina snyggingar! Kanske ska skaffa sig en angora en dag!
"Wrong in all the right ways" - kullen är äntligen här! Följ valpdagboken på min hemsida
Åhh såna mysisar :)
Åh man vill bara gosa in sig i deras päls
Aha, det var så en angora skulle se ut 
Underbara bilder
Medarbetare på Chinese crested ifokus.

Ulrika, vill bara påminna dig om den där valpen som du lovade mig för några år sedan, jag kommer o hämtar den ca 10 veckor efter födseln ;);) f.ö så tycker jag inte alls att det är sjysst av dig att lägga upp sånna här bilder! valpsuget kom på direkten! ;)
Grattis mormor ;) Måste lära mig hålla ifrån alal valptrådar hädanefter!!
Bara en onunnighets fråga. Inom katter fick jag veta att dem endast blir långhåriga om både mamma och pappa har det i sig eller vad man säger. Är det inte så med iller också? :)

#36 Minns jag inte alls.
#37 Båda behöver bära på det för att föra det vidare.
Och tar man då en angora och parar med en semi-angora så har man största chansen för att få angoror. Men du kan få angora-bebisar om du har två korthårsföräldrar som har angora längre bak i släkten. Det poppar ju upp titt som tätt.

#38 gör inget för det gör jag :P
Vilka underbara pälskorvar!!! Valparna kommer nog att bli urgoa 
"38 du glömmer… angora x angora = 100% angoror… så där har du ju störst chans ;)
Spännande nedräkning :D Släkten vinkar och hoppas på ännu mer fluffig släkt :P

#41 Hoppade över det för att inte sprida dumma idéer vidare.
usch då..det där kommer säkert resultera i jättefula silvertomtefluffisar..inte alls min typ..inte alls…*upprepar mantra..* ;)