Hosta som sitter i?
Hej alla illervetare!
I onsdags var jag och Majsan ute på promenad och hon grävde ned sig i en sandlåda. Sedan dess har hon hostat och det håller fortfarande i sig. Är detta något som jag borde vara orolig över eller kan det "höra till"? I övrigt är hon pigg och kry och hon är inte snorig eller rinnig i ögon eller så.
Tack på förhand!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Det låter som om det var väldigt fin sand i den sandlådan, annars brukar de inte hosta så här lång tid efteråt. Mitt råd är att du håller samma koll på henne som du har nu och om det inte ger sig tills det blir vardag igen så åker du till veterinären med henne.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Tack! Fick typ samma tips av en annan här inne på forumet via pm. Har insett att hon nyser också, så nu fattar jag ingenting. Blir nog vet på tis…
Fast än så länge idag har jag inte hört något iaf 
Kanske blivit förkyld. Dom kan nysa något fruktansvärt då!
Sajtvärd på Iller.ifokus
#3 Har självklart tänkt på det också, men hon är inte snorig för fem öre. Men såg igår att det rann lite ur ena ögat i samband med en host- och nysattack, så nu funderar jag på om det kan handla om en förkylning trots allt… Verkar bättre idag iaf! n
Ville bara rapportera att Majsan bara blir bättre och bättre men att det samtidigt började rinna lite ur näsan även när hon nyser så det är nog en förkylning trots allt. Vi umgås rätt mycket med en granne till mig och han blev förkyld förra veckan, kan mycket väl ha smittat henne.
Behövde ingen läkarvård och allt verkar ju väl! Så hoppla hoppla! 

Ja ihop med rinnig nos låter det helt klart som en förkylning. Hon kryar nog snart på sig igen :)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars