Behålla?? "/
Jag har börjat tänka.. VÄLDIGT MKT. Iomed att detta beslut måste gå FORT. Ska jag kastrera Felicia och vaccinera och behålla henne.. ? "/ Iaf ett tag längre för att se en extra gång om det faktiskt inte funkar.. Eller ska jag ge upp? Jag känner att jag kan ge ett väldigt bra hem till henne osv som det är nu.. Bara jag kastrerar o vaccinerar sen är allting super med henne… Men frågan är igentligen helt enkelt om jag borde ha kvar henne ellr inte… för jag känner att jag kan ge ett väldigt bra hem.. Dock är det folk som " Ni " som kan ge ett ÄNNU bättre hem… Veromica tex. som kanske kan hämta henne redan idag… Men jag funderar så mkt på hur jag borde göra o inte göra.
Antar att alla kommer trycka NEJ nu men.. ja frågan är helt enkelt.
Tycker ni jag ska ge henne och mig själv en till chans??
det är ju lixom ingenting hon kommer må dåligt av.. Det enda som kommer hända är att jag förlorar jävla massor pengar men det tror jag nog att det är värt… "/ ???? vad säger ni?
Sen får någon som vill gärna " Iller Dejjta " !! :) med andra ord jag kommer dit eller ni hit så kan Illrarna få träffas o leka lite sen kan Du och Jag prata lite också ang illrar och bla bla bla… :)
Så…
JA / NEJ ? När ni har svarat får ni gärna kommentera också.. Och snälla om ni bara vet att jag svär när jag bli arg så skit helt enkelt i denna tråd..