Badsaker
Mina illrar är trötta på allt jag lägger i vattnet..
Så vad har ni i? eller har ni några andra idéer?:)
http://www.youtube.com/watch?v=XR0-aRUSQjY
Inte min iller gulligt iaf.
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag brukar lägga i bollar av olika slag, både sådana som flyter och sådana som sjunker till botten. Det ger dem lite att jobba med för att få tag på dem och få dem ur vattnet. Korkar till petflaskor brukar jag också använda, men självklart under stark uppsikt så det inte händer något.
annars har jag ett par apport saker för hund som jag använder till dem, det ger dem en hel del att träna med. Badankor är också roliga om man är iller. :)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Man kanske kan prova med en såndär leksak som man skruvar upp som sen åker runt på vattnet..? Minns att jag hade några sånna små grejer när jag var liten.. Men det kanske bara är kul om de gillar att jaga efter saker. :)
Ingen av mina har väl egentligen någonsin brytt sig om något i en vattenbalja, om det inte är ätbart förstås. En lite skål som flyter runt med godis i har lockat. I Camaros fall så räckte det med att kasta i godiset som sjönk till bottnen, han skulle ha dem i vilket fall! :P
Paulina
Köksredskap av plast, slickepott, trattar i olika storlekar mm sen gillar mina att fiska upp muggar av plast i detta fall våran tandborstmugg
Min kille hatar vatten- verkligen. inte ens på promenader har han lust att blöta tassar :) varje försok att tvätta honom slutar med mindre drama och det går inte ens att muta honom med malt-pasta heheh :)
Välkommen till ferretplanet.se :)

Tack alla för tipsen!:-) några nya idéer dök det upp:-P
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus