Felicia
Hejhopp Långsnopp! :3 Jag bestämmde mig till slut för att….
Behålla henne… ( Klaga på ni som tycker det är feel ) ( idag känner jag mig mogen så ska inte bråka tbx!! ) :)
Jag tycker iaf det blev ett bra beslut med tanke på att det känns som Felicia har vant sig vid mig och min Flickvänn redan… Iomed att hon inte är så bitig md oss fast med kompisar!
Så nu om en halv timme bär det av till Veterinär för Vacc och Kass!! :)
Så snart kommer jag här med min ny Vaccinerade Kastrerade Friska Lilla Iller Tös! :)
FORTFARANDE; Ingen som vill leka med Fisia? :3 Vore roligt för
henne att träffa nya Illrar att leka med! :3
Bor i Stockholm - Täby, :) Jag kan komma
eller så kommer du! :)
Vad kul att du beslöt dig för att behålla henne! Kommer bli jätte bra! Vad bra att hon kastreras och vaccineras idag :)
<3 ferrets is the life <3

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Den extra dagen för att tänka var alltså bra:)
Skönt att du fått tid så snabbt, har det ordnat sej med någon som följer med?
Honor kan bli stressade av brunsten så kan hända att hon lugnar sej lite när chippet verkat, tänk på att det tar några veckor för chippet att få full effekt så du inte blir orolig om hon brunstar mer en period.
Hur hanterar ni henne när hon biter?
Vet att alltiett förespråkar nackskinnsgrepp vilket har givit få ett positivt resultat, oftast raka motsatsen..
Du är alltid välkommen hit men bor 17 mil söderut haha.
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
Haha xD Vi skriker FYYY!! Och ibland stänger ute henne från rummet om hon är för på, Sen ibland ger jag henne godis när hon bara kommmer o luktar på en! :)
Oh vad roligt och spännande!
Skickade precis ett pm till TS om sällskap till vet, men då har det nog löst sig, verkar det som. Hurra!
Hur lång tid tar det efter vacc tills man kan känna sig säker på att hon inte är sjuk/smittar? Har ingen aning om hur sådant fungerar… Annars kan jag och Majsan möta upp er ngn dag och låta illrarna träffas utomhus, det skulle väl vara trevligt?
Vi ställer upp gärna till nån iller promenad då det funkade inte så bra hemma hos oss :)
Välkommen till ferretplanet.se :)

#4 så länge din tjej är vaccinerad ska det inte spela någon roll:)

#3 låter bra:) godisregn för att uppmuntra bra beteende och visa henne att ni är super fungerar enligt mej bäst!
#6 haha, så klart att det är så! 

Bara så du vet, om hon är i brunst nu kommer hon bli skendräktig när hon kastreras. Under de första 6 veckorna kan hon bli lugnare och mysig, men när det är dags för hennes "valpar" att födas kan hon bli ett litet monster. Det är skitjobbigt att ha en illerhona som är lossasmamma, men det går över ;)
Fagmag "trådstart
Precis som Sarah nämner, tänk på att hon troligen kommer blir en låtsasmamma och se dig som "sin valp" men det är en övergång.
Hoppas hon finner kompisar att leka med.
#9 Instämmer, lilla skitfia här är sååå valpsjuk och hon har betämt att jag är valpen.
TS: Läs gärna min tråd "Jag har blivit adopterad" om du inte redan gjort det

Jag tycker at det var ett bra val att ge henne en extra chans. Jag skickar ett pm till dig 
Med vänliga hälsningar, Sophia
Medarbetare på Matlust och Exotiska djur

Vi får absolut gå ut och leka någon dag! Vore intressant att se hur Alba reagerar på en annan hona här hemma också :)