Hane till salu
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo
Vill även tillägga att annonsen var bra skriven och symboliska summan på 500kr för en iller som är knappt 1 år, vaccinerad & chipkastrerad var moget av ägaren.. 

Det är ju lilla Måns som har en egen tråd härinne.
Hoppas verkligen att han hittar hem snart. Man blir ju så sugen på att illernappa honom själv, men gänget här hemma kostar tillräckligt i försäkringar och vet.vård så här hemma får det vara nog för ett tag.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Åååh Måns ju! jag är alldeles förälskad, hoppas det perfekta hemmet dyker upp snart. Är liksom ganska svårt att hålla händerna i styr.
Jättebra skriven annons!
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
#2 & #3
Jaha oj :D så liten koll hade jag… Men då finns iallafall annonsen här igen om någon tycks missat..
Han är väldigt fin, ansiktet med den fina teckningen får ju hjärtat att klappa ett slag extra 

Vad söta ni är allihopa! :) det är nästan så Måns rodnar han också! Ja, jag sätter 500 kr för det är inte så att jag vill tjäna pengar på han utan mest för att han inte ska behandlas som något gratisobjekt. Annars hade han gärna fått flytta gratis, bara jag vet att det blir till rätt hem! Det är det jag värdesätter mest i det här fallet :) det är ju min alldeles egna lilla pälskling..

Önskar jag hade tid! HAn verkar helt underbar jue :)

Tråden kan låsas då han ska få ett nytt hem imorgon =)
Grattis lille Måns :) hoppas han ska trivas i sitt nytt hem :)
Välkommen till ferretplanet.se :)