När tappar era..
när tappar era vinterpälsen?
har dom redan gjort det eller håller dom på,eller kanske inte ens börjat?
Jag är osäker om min lilla tös börjat,hur mycket päls tappar dom åt gången? :)
Majsan har inte tappat ett enda hårstrå sedan jag fick henne i höstas, börjar verkligen bli dags nu 
Här löar dom förfullt sedan länge,.. hår överallt å otroligt osnygga pälsar just nu hehe
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Mollie har tappat allt finns några långa hår på ryggen, men annars så är nästan allt borta =)
Den ena är nästan klar och den andra har börjat sätta men inte fälla.
Man ser det ofta på mörka illrar när dom börjar få små mörka hår i hårbotten om man särar på pälsen.
Sajtvärd på Iller.ifokus
Maggie ser lite skabbig ut så det är på G nu allafall:)
okej tack för alla svaren! :D
hehe min lilla fröken mercedez tyckte det var dax för sommarpälsen redan i januari=P då hon inte tycker om att gå ut och det har varit fel i husena här så har det varit ganska varmt inne hos oss sen januari
Här hemma är det hår överallt. Totte fäller för fullt. Inte så trevligt kan ju jag tycka, men äcsh.. Det går ju över =D

Trodde alla här hemma var klar, så dum jag var haha..
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
Men Sally har inte börjat fäll en, (tror jag,iaf inte mkt så jag märker det) äre nå felpå henne eller är vissa bara lite senare?..

#10 ne det är inge fel, hon är bara sen i starten!
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
#11 okej tur! :)

tre av mina fyra märker jag inte riktigt av att dom fäller/fällt men den fjärde…suck..han fäller inte, han tappar stora klumpar! och han är en stor kille så det kommer ta ett tag, mitt hem är nu täckt av illerklumparpäls :P
haha mysigt:D
Det rullar av snabbt här på alla tre :)
#13 Haha, illerklumppäls!!

#16 haha yuup, han är skum helt enkelt