Vår nya vän Izzy!
Igår fick jag hem jordens goaste lilla tjej vid namn Izzy. Redan från första början var hon snäll och verkade lita på mig till åtminstone 95 %
Inte ett enda bett eller nafs har jag fått! Däremot en massa pussar, framför allt nu på morgonen när jag sade god morgon till tjejerna.
Hade ju redan en liten Majsan här hemma och mötet mellan henne och Izzy har gått väldigt bra! De båda är lite hariga vad gäller nya kontakter, så de har hälsat och skrikit, kluckat och låtit som hamstrar, men inte mer än så
Just nu äter de ur samma skål och samsas utan problem!
Iaf, Izzy kom hem och tog över på direkten! Jag har insett att Majsan inte är en iller, vi blev lurade när vi köpte henne (eller haha, jag köpte henne, men pojkvännen är ju alltid med så…). Izzy flyger fram som om hon går på amfetamin! Hon springer och hoppar och kluckar och buffar och är hur rolig som helst! Hon tar sig fram där Majsan inte tar sig fram och hon klättrar som en gud
Bajsar och kissar gör hon på mattorna som finns bredvid alla lådor, men det gör ingenting, vi får jobba på det.
Är så jäkla glad över båda mina gullungar! Det värmer mitt hjärta att just jag har dem och att det är just jag som får njuta av dem och ta hand om dem tills den dagen de inte finns längre.
Underbara djur!
Hmm… Vissa bilder glömde jag att klicka i så att de visades direkt i inlägget, men så får det vara!

Så himla supersöta båda två!! Jättegrattis till nya kompisen.
Tack tack! 
Grattis till nykomlingen, skönt det går så bra mellan dom.
#6 Det kan du rätta till om du gör det inom en timme från då du postade. Klicka på ordet "Hantera" längst till höger på det grå bandet med datum och tid överst i ditt inlägg. Det är inte alltid "Hantera" syns förrän man är i närheten med musen.
Men som sagt du har bara en timme på dig att rätta dina misstag sen försvinner möjligheten.
#9 Tack!
#10 Bra tips, skall tänka på det till nästa gång :D
#11 Vassego. Söt Izzie f.ö. 
Fina små pinglor det där :) 
S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo
Så sjukt kul att det gått så bra. Izzy och syrran Kiba hade rent slagsmål här hemma när de möttes igen. Izzy blev livrädd och skrek så fort hon såg kiba genom avspärrningen efter.
Lade ut att hon kunde bitas och det troligen skulle vara lite svårt att få ihop henne med en iller kompis. Men det har gått över förväntat och nästan dans på rosor! mot vad jag väntade mig :-P.
Bara hålla tummarna att det fortsätter så här.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Så söt hon är och ett jättefint namn också. Är det en pastell?
Zickan: Jaa, det går ju hur bra som helst det här! Igår hjälpte vi dem att leka tillsammans och det lyckades vi med efter många om och med :D
Nathalie72: Tack! Ja, det är en pastell. Har alltid velat ha en sådan, så är ju helnöjd nu :D
#16, Önskar mig också en pastell, dom är så fina, förstår att du är nöjd.