Terrarie illrar
För en stund sen kom jag hit till landet (jippi! vi har internet!). Det ständiga problemet nuförtiden e ju vart sjutton jag skall parkera illrarna. de enda rum som e illersäkra har icke bajsvänligt golv. Skall de vara där så kräver mamma att jag sover på golvet bredvid dem så jag kan torka upp bajset innan det touchar golvet i princip, å riktigt så kul vill jag inte ha. Men nu har vi hittat lösningen! De har nyligen glasat in halva altanen på 2:a våningen i stora huset, men eftersom de inte har flyttat in ännu står det hel tomt. Så nu har illrarna ca 35 kvm av inglasat golv att kuta runt på. Iller säkert och inte en pryl finns det som de kan ha sönder….men det ser oerhört kul ut utifrån efter som glaset går hela vägen ner till golvet, står man å kikar ser man 3 illrar som står på tå med tassarna mot rutan *fniss*. Rickie har däremot inte fattat att man inte kan springa genom glas…så den senaste kvarten ha han kört huvudet i glas dörren sisåder 14 ggr…men jag ser det positivt: han kan i alla fall inte bli dummare ;)

haha, min kusin sprang i en glasdörr utomlands säkert 5-8 gånger innan han fattade vad som stog ivägen. såg rätt komiskt ut när han studsade tillbaks

neej men inte slå i huvudet så..stackarn..:S

haha, stackars rickie. Hoppas resan till landet gick bra. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
åååh, det låter ju härligt för dom! haha, lille rickie! :)
Sajtvärd på Iller.ifokus