Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 142 ggr
-eM-
0

OT Var är madde?

Ja var håller hon hus. Saknar henne här inne.

sarae
0

ja, jag säger detsamma! Har sett att hon vart inne någon gång ibland. Har för mig att hon skulle flytta, så det e kanske det hon pysslar med?

Faxlin
0

Madde har tagit sig en välförtjänt paus som Medarbetare. Men hon återkommer så snart hon känner att ork och lust finns igen. Hon brukar komma in lite sporadiskt bara nu. Är mer man ser henne på foto sidorna och inne på glamour.

Men jag håller med dig. Jag saknar henne också. Men vill inte tvinga henne tillbaka. Hon kommer när hon vill.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

-eM-
0

I see. Självklart foto :)

Madde
0

Jo ni ska nog veta att jag är här inne och läser för det mesta. =) Men sen har det ju med tid och göra oxå. =) Just nu så har jag jobbat väldigt mycket för och få ihop till 40 timmar i komp så jag kan vara ledig en hel vecka i sommar vilket jag nu har lyckats med. Men ack vilket slit. hehe.

Sen hänger det ju på om man hittar någon intressant tråd och skriva i. =)) inte alltid man hänger med när man inte är fullt så aktiv. Sen har jag varit inne på bildredigering.ifokus

Ja sen så kan ju åsa och sarae lätt skena iväg och då hänger man inte med i svängarna. =) (oj, sa jag det högt) hahahaha

Men jag kommer igen, nu ska jag visserligen flytta så då kommer mitt internet försvinna i 2 veckor sen, men hoppas att de veckorna går fort. =) utan internet då har man abstinens och så ja, ni vet ju alla att man lätt börjar klättra på väggarna. =) I alla fall jag.

mvh madde

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.