OT Ojdå
Jag har inga killproblem what so ever…
Han som är intresserad av henne i sthlm får görna vara det, för hon började snacka med mig och hon är hur trevlig som helst.
Och så till Mattias… jag tror jag ska försöka hålla det på en ren och skär kompisnivå… Sen kanske något mer händer, det vet man aldrig… beror ju helt på om han slutar vara en player eller inte :P
Och så tror jag att jag har gjort en kille lite deppig… började snacka med någon på MSN, han verkade alldeles för intresserad, och jag vill ju inte ses på en gång… och jag är ju inte ett dugg intresserad… bara av nya kompisar. Dock verkar han vara mr perfect… inte min stil :S (I'm nuts)
Hade besök idag =) Melwin visade sig från sin bästa sida =) (hoppas jag) Rätt busig var han iallafall :D
golf.ifokus.se
haha va skönt att du rett ut lite av kill härvan i alla fall ;)
tror inte melwin har nån dålig sida!

Öh, älskade ju inte just en karl? Zige eller va han nu hette..

Hela 3 veckor!

Ja, alltså det var 3 veckor sedan jag slutade älska honom och vara helt besatt av honom och göra allt för att få tillbaka honom för jag träffade Mattias och han fick mig att tänka på annat.
golf.ifokus.se
Den kärleken den kärleken.
Mycket som kan hända på 3 veckor *ler*

Då kan man ju undra varför du skrev så här för två veckor sen i en annan tråd..
''han har slutat hålla handen… och han är kär i den andra tjejen… och hon är kär i honom… och jag älskar zige… men de är inte tillsammans… jag måste få honom…''
..om det nu var hela 3 veckor sen du slutade älska honom.
hahaha vissa har stenkoll :P
Tur man bara hänger med ibland :D

Men alvarlig, kan man ha missa det. 
*skrattar*
Jag e glad att jag slipper kärleksproblem *för de mesta* hihihi
har mitt på de torra sen snart 12 år :D hihi

Tog väl fel på en vecka då… *räknar*
19 mars… så exakt datum kan jag sätta på sista gången jag kände att jag verkligen, verkligen ville ha tillbaka honom.
golf.ifokus.se

#7Who cares??
Gör som du vill tessan, de som känsn bäst för dig funkar säkert det är ändå ditt liv och dina beslut!! Allt kommer att lösa sig till det bästa på ett eller annat sätt även om man inte tror det!!

**Om man sitter och skriver ut sånt här skit på ett forum vill man att andra ska bry sig.
#13 att kalla detta för skit tycker jag inte var särskilt trevligt. Välj själv att läsa eller inte. Själv tycker jag att det är kul att folk delar med sig.
Mvh sarae, Medarbetare

15#
Men faktiskt så tycker jag att det är sånt här som ''förstör'' forumet och att skriva om samma sak i 10 olika trådar. Kan man inte åtminstone hålla sig till en. Och hur ska man kunna välja att läsa, när tråden heter ''Ojdå''? Skriv då så man vet vad det handlar om så man inte behöver öppna den.
Heter tråden OT så handlar den inte om iller. svårare än så är det inte….och råkar man ändå öppna tråden så märker man väl efter 3 sekunder om man är intresserad utav tråden eller inte. Och 3 sekunder kan väl alla avara? Det är lika lång tid som de flesta sidor tar att ladda.
Vi har valt att tillåta diskussioner som inte handlar om iller. Och så länge dessa diskussioner inte strider mot någon lag kommer de att få fortsätta.

jag håller med #16. kan inte dessa hålla sig till en tråd, inte 10 olika. blir lite tjatigt i längden. kul att folk delar med sig. men på så många olika ställen är lite jobbigt.

Ja OT fattar väl jag med att betyder att det inte handlar om iller. OT kan också vara intressant. Men att skriva om samma saker i 10 olika trådar är lite väl. Fine… dela med sig av sitt privat liv på internet, men döp tråden till ''Mitt liv'' eller någonting då så man vet.

Jag säger bara OMG!! Vad är det med folk nu för tiden?? Lider alla av Pms besvär eller?? Tessan kör på bara!! jag läser gärna=) Och de som har så stora problem med det kan väl ge f*n i att läsa då!!
Håller med # 17 & 20!
Skriv vad du vill Thessan och ni som inte vill läsa, sluta läs Thessans OT trådar.
Sara

Vad vore dagen utan Thessans ot-trådar. Kör på bara, jag läser alla!!

22# yeah :P

#17, 20, 21, 22, 23 Tack! 
Melwin har varit på operation idag… den gick bra =) No more knöl i halsen… det var typ en varböld eller något… infekterat med tydligen… nu blir det medicinering i 10 dagar.
2900 :- fattigare med :( (Oförsäkrad iller och arbetslös tills i måndags, och jobbet jag har nu är bara ett ströjobb som kanske varar max 2 veckor)
golf.ifokus.se
Va skönt att det gick bra! synd med den höga räkningen bara….kanske dags att försäkra honom?

De sa att det inte var någon idé att försäkra om han redan hade varit "sjuk" en gång för då skulle man få göra massa prover eller nåt så det skulle bli dyrare…
golf.ifokus.se

Vad skönt att det gick bra för honom i alla fall. Och jag säger som sarae, kanske dax att försäkra honom nu :-)
Ni andra (ni vet vilka). Ni som stör er över Thessans OT trådar, läs inte dessa. sarae har lagt in bra inlägg tidigare angående detta, och jag hoppas att ni lyssnar på henne.
Mvh ÅsaF sajtvärd
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Jag tror att du har blivit missvisad.
Visst du kanske får lämna lite prover och att det kommer att kosta lite. Men även om så är fallet så kommer det att vara värt det. Ifall något händer och t.ex ett ben bryts. När Evelina var till veterinären så sa de först att det kunde gå på runt 15 000 kr.
Jag tror faktiskt inte att det blir dyrare för att han tagit bort en varböld. Men det är min åsikt.
# 26 Vem sa att det inte var någon idé att försäkra?
Som jag förstått det så kan Agria lägga in att försäkringen inte gäller just det här som han har varit sjuk i, men andra sjukdommar täcker försäkringen.
Sara

#14 anledningen till att jag inte skriver där är att jag gärna vill prata av mig med folk jag "känner"… då lite lättare att skriva en tråd så sara, emelie, åsa och alla kan läsa det samtidigt så jag slipper prata med alla på msn…
golf.ifokus.se

#29 Nån på djursjukhuset :S
golf.ifokus.se

men…hur ska övriga nu få veta hur det gick med veterinärhistorian?? den blev ju ON topic helt plötsligt ;o)
Tessan…jag är en av de som gillar dina tillägg ska du veta. De lättar upp. O hur mycket jag än gillar illrar så har jag även andra intressen o om man skulle in på relationer i fokus o hamstrar i fokus o fans moster i fokus för att hitta folk att prata med om saker som kommer upp så skulle jag inte hinna göra annat än sitta vid komputern. OT betyder öppna om du vill höra något annat än iller o låt bli om du vill köra enkelspårigt. Vänner är till för att kunna prata om allt med. tycker jag…

skönt att det var oki med Melwin iaf

#33 Får göra en ny on-topic tråd ;)
Ja, exakt… jag känner att jag vill prata med folk jag känner, inte gå in på ett forum och prata om "privata" saker med folk jag aldrig sett förut… Inte för jag har "sett" er… men det känns som jag känner er… vissa av er… ni vet vilka ni är.
golf.ifokus.se
# 31 Skulle ta ett snack med Agria om jag var du. Kan löna sig i framtiden om han blir sjuk igen och om man ser på statistiken så kommer han antagligen råka illa ut nån gång.
Sara
du kan försäkra honom via deras hemsida. Hade det visat sig att han led av nån kronisk sjukdom och du tecknade försäkringen efter det hade försäkringen inte täckt vård av just den sjukdomen, men väl vård av andra åkommor.
jag tycker du ska ta 75 djupa andetag och släppa allt vad kilalr heter..
du letar för mycket , tror jag i alla fall
#37 *asg* bara 75? hihihi

minst 110 :P
golf.ifokus.se
eller lägg till en nolla eller 2 :)
jag vet hur det är thessan, man vill och vill sååå gärna ha någon.men letar man hittar man inte ett barr för all skog
eller nått…

Fast jag skrev ju faktiskt att jag inte hade några killproblem :)
golf.ifokus.se

#41 ja men att skriva är väll en sak men man måste mena det..hihih=) Killproblem är ju egentligen inte ett problem de är ju nästan lite skoj med killproblem=) Allt beror på hur man ser det.

Oh herre jisses… vet inte vad jag ska säga… kan bara säga oh herre jisses…
Och han heter Martin.
golf.ifokus.se

*Asg* Du är för härlig Thessan. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

började skriva med en som heter martin på msn för några dagar sedan… idag var han hemma i nybro (bor i kalmar) för att hälsa på sin pappa… och jag var nere på träningen och kollade på mattias å dem… sen helt plötsligt bestämde vi att vi skulle spela tv-spel…
så han kom hem till mig, så spela vi tv.spel, sen kollade jag, han och min lillasyster på den nya bond-filmen….(vi pratade mest) sen gick syrran och lade sig….så vi kollade lite tv… sen började vi hålla handen
sen när han gick hem för 10 minuter sedan så pussades vi
golf.ifokus.se