Min iller är så...
Ja,min iller är så lat att när jag skulle ge han kycklingvinge som jag hade knytit fast så va det tydligen alldeles för ansträngande för han att bita loss kött från den….nåt slick och drog i den kanske 2 gånger, sen gav han upp….
Fick skära upp i bitar åt han men då dög det helt plötsligt inte, tror han blev sur på mig :P Han gav mig en blick som sa: Tror DU att JAG ska slita för maten när jag kan få den serverad och uppskuren?! NO i will NOT
sen strutta han iväg….
Så berätta för mig nu, vad är ERAN/ERA illrar för lata för? 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Haha, sötnosen då!
Min Majsan är otroligt lat i överlag. Hon vill helst bara ligga och sova, sedan vaknar hon till och går till lådan och går och lägger sig igen. Men hon går iaf till lådan! Haha! (Fast det förstås, hon är ju vaken ibland också och vill då gärna busa, även om hon inte skuttar fram över golvet direkt :P )
Mitt nya tillskott Izzy känner jag inte så väl än så länge, men hon verkar inte vara för lat för någonting :D

Eran Majsan låter som våran Memphis, sova, äta och bajsa är väl vad han gör hela dagar och nätter :P

Jag har en kille som blir som ett vilddjur när kött serveras. Han flåsar och frustar och hugger och har sig.
Sen har jag en annan kille som är lite mer sin din/eran iller. Men han har börjat lära sig att han måste hugga maten snabbt annars får han inte vara med och dela på kakan. ;)

Hehe illrar har starka och fina personligheter, och lika envisa som åsnor 
#4 Jag tycker man borde ändra det uttrycket till "Envis som en iller" 

#5 Det tycker jag också!

#5 haha ja verkligen! Varje gång sonen ska sova midda så bara måååste han dit till dörren och kraffsa, och det spelar ingen roll att vi tar bort han från dörren hela tiden, han fortsätter och fortsätter….:)
#7 Ignorera är enda sättet. Lyfter du bort honom så har han fått en reaktion från dig/er.
Tillbaka till "Envis som en iller"
så du/ni måste vara envisare/tålmodigare så ger han sig så småningom när han ser att det inte blir nån reaktion från er.

#8 ja vi kanske ska testa ha dörren stängd när sonen är vaken, han har ju en förmåga att väcka han när han står vid dörren och kraffsar suck hehe :) Men han är sådär med aaalla dörrar, inget får vara stängt, en gång kraffsade han så länge på en dörr som vi hade stängt (han får inte vara inne på toaletten) tills hans klo började blöda, så envis är han :S